• Temperatura -1.0°C

Szoszońsko :D

Środa, 10 marca 2010 · dodano: 10.03.2010 | Komentarze 5

Jazda na szosówce po ponad 3 miesiącach :D.
Ale mi tego brakowało. Na początku miałem lekki problem z opanowaniem szaleńczo zwrotnego w porównaniu do górala rowerka, ale odruchy szybko wróciły na miejsce.
Trasa Czarnków-Wieleń-Czarnków, w jedną stronę północną stroną doliny Noteci, tutaj jechało się naprawdę super, słoneczko przygrzewało i mimo lekkiego mroziku czuło się go tylko w zalesionych miejscach. Do tego płaska trasa i nieprzeszkadzający boczny wiaterek, tak że do Wielenia dowiozłem średnią w okolicach 34km/h. Z powrotem, południową stroną doliny Noteci było trochę gorzej, boczny wiaterek przekształcił się w boczno-czołowy, tak że momentami prędkość spadała poniżej 30km/h i cała trasa byłaby nudną walką z wiatrem, gdyby nie to ze po tej stronie droga jest dość urozmaicona w pionie, więc zjazdów i podjazdów nie brakowało.
Noga podawała, pulsik wysoki, dobra wytrzymałościówka :).

| 23:35 środa, 10 marca 2010 | linkuj No w Czarnkowie jest taka jedna górka która mam nadzieje wjechać w tym roku ze Zbyszkiem w zeszłym na się nie udało zabrakło niewiele, a w Poznaniu oczywiście Góra Moraska. Do zaliczenia ;) Myślę że teraz spokojnie wjadę ;)
| 22:30 środa, 10 marca 2010 | linkuj Jak na szoske to srednia taka sobie, nie za slaba, nie najlepsza ;). Gorki sa, nie powiem, jest pare solidnych asfaltowych podjazdow, ale najlepsze gorki sa tu w terenie :).
Jarekdrogbas
| 18:39 środa, 10 marca 2010 | linkuj ale zes srednia pocisnał szoska to szoska a w Czarnkowie górki nie?
| 12:55 środa, 10 marca 2010 | linkuj Dziękować, dziękować :)
Djablica | 11:53 środa, 10 marca 2010 | linkuj co za szaleństwo ;p wszystkiego naj z okazji dnia faceta :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesci