Niemoc tworcza

Poniedziałek, 8 marca 2010 · dodano: 08.03.2010 | Komentarze 1

Nie chcialo mi sie. Jakis zmeczony bylem, chyba czas na dzien odpoczynku od roweru. W koncu wyszedlem na krotka rundke, ale zalozylem tempo rekreacyjne i w ogole jazde "for fun". Z mostu Lecha dluzsza chwile obserwowalem sporego bobra lazacego na brzegu. W koncu wlazl do wody i zanurkowal w zalanych krzakach. Ze tez jest w stanie wyzyc w tej strefie dosc nasyconej zakladami przemyslowymi.
Pojechalem nad Malte, ale nie chcialo mi sie krecic kolek, wiec wjechalem do lasku i pobujalem sie na oblodzonych sciezkach na slickach 1.3. Troche lepiej :).
Potem pare km jazdy w dlugasnych korkach i szybkich sprintow za autobusami. Na koniec pokrecilem sie po nieznanych zaułkach na Jezycach i poczulem sie niezle :).
W koncu Cytadela, gdzie podjechalem na dosc twardych przelozeniach stromy podjazd od strony Garbar razy szesc :). Nachylenie ma fajne do cwiczen sily, ale moglby byc 5x dluzszy. No ale po szostym razie bez przerw na odpoczynek troche juz miesnie czulem. Tak ze nie mozna powiedziec ze nie trenowalem w ogole :).