Testowanie kopyta

Poniedziałek, 1 marca 2010 · dodano: 01.03.2010 | Komentarze 4

Rozjazdowo do Cykloturu na Ptasia po nowy licznik i opone do szoski.
W jedna strone ciezko bylo jechac wiecej niz 20 km/h a w druga mniej niz 35 ;).
Wieje jak cholera. Noga troche sztywna, ale bez tragedii, myslalem ze bedzie gorzej.

| 08:26 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Ojczyzna kazala ;). Wyczailem ze na Ptasiej maja poszukiwany przeze mnie licznik Cateye CC-MC100W MICRO ktory kiedys mialem i bardzo sobie chwalilem. Sigma ktorej uzywalem od lipca jest do niczego i nie chcialem jej juz zakladac do XTC. Ciekawostka - na Ptasiej pracuje Maks Bieniasz, brat Mirka :).
| 21:07 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Zaskoczyłeś mnie że już wsiadłeś na rower :D
| 20:07 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Pogoda nie zacheca w ogole do niczego. Po poludniu jechalem samochodem na polnoc - w zyciu mnie tak nie świgało po szosie, raz wpadlem pod taka ulewe ze musialem jechac 40km/h - wycieraczki nie wyrabialy. Dobrze ze nie jechalem rowerem ;). Ale jutro ma byc lepiej. Co prawda w tej chwili jestem skazany na trenazer, ale moze inni pojezdza ;).
cyclooxy
| 13:31 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Pogoda nie napawa do jazdy rowerem dzisiaj :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa znien