Z rańca

Wtorek, 23 lutego 2010 · dodano: 23.02.2010 | Komentarze 2

Chcialem pojechac dluzej i mocniej, ale rzut oka na pulsometr przekonal mnie ze jeszcze sie nie zregenerowalem po niedzieli i zamiast na Oborniki pojechalem przez poligon do Biedruska, a potem przez Radojewo i Morasko do Poznania. Przez wiekszosc czasu masakra, tetno oscylowalo miedzy 110 a 120, odzylem dopiero na ostatnich 15km, od podjazdu pod Radojewo. Na poligonie jechalem pod ogniem, strzelano gdzies na polnocy, a droga co i rusz przejezdzaly honkery i ciezarowki z wojskiem. Nie zazdroszcze cwiczen poligonowych w tej chlapie :).]
Moje nowe zimowe rekawice PRO Team Gel rozsypaly sie. Wewnetrzna czesc dloni jest z jakiejs delikatnej skorki i zaczela sie rozrywac na szwach. Nie polecam tych rekawic, chociaz przed zimnem chronia dobrze. No ale nie po to wydaje sie 100zl na rekawice zeby 20 jazd nie przetrzymaly :/. W przyszlym roku odpuszczam sobie rowerowe wynalazki, kupie rekawice "narciarskie" na bazarze za 20 zl i podejrzewam ze lepiej na tym wyjde.

| 21:46 wtorek, 23 lutego 2010 | linkuj No ja tak zwykle mam 1-2 dni po maratonie, bardzo niskie tetno i czesto zeby wyciagnac 130 bpm musze na stojaka zapierniczac 30km/h pod gorke. W niedziele ostro sobie dalem tymi 85km w szybkim tempie, pewnie to to. Ale to ze dzis pod koniec juz sie w miare rozkrecilem daje nadzieje, nie jest tak zle :).
| 21:16 wtorek, 23 lutego 2010 | linkuj Miałem ten sam problem z tętnem dzisiaj problem z regeneracją mówisz ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nycht