• Temperatura -6.0°C

Medium range recon

Poniedziałek, 8 lutego 2010 · dodano: 08.02.2010 | Komentarze 0

Cel misji - obadac czy droga na Pobiedziska ma przejezdne pobocza. Przydzielony osprzet - zimowka. Rodzaj nawierzchni - asfalt.
Po tym militarnym wstepie (efekt wczorajszego odwiedzenia poligonu ;)) szczegoly. Trasa przez Kozieglowy, Kicin, Wierzonke dojechalem do Kobylnicy. Na asfalcie zdarzal sie snieg, ale na ogol jest przejezdnie, gorsza nawierzchnia jak to wczoraj sprawdzilem jest na drodze do Pobiedzisk przez Tuczno i Wronczyn. Z Kobylnicy glowna droga do Poznania. Jak sie okazalo, droga Poznan-Gniezno jest dobrze odsniezona i sucha, okolo 2/3 pobocza nadaje sie do jazdy, wiec mozna ja wlaczyc do tras treningowych. W Poznaniu akcent adrenalinowy w postaci szybkiej jazdy w korkach. Oj, brakowalo mi tego, dawno tak nie jezdzilem :). O dziwo, podobno jest -6 stopni, jakos dzis zupelnie zimna nie czulem. W zimowce znow zawitaly Kendy Kwicki, ktore mimo swojej monstrualnej masy i oporow toczenia maja przyczepnosc porownywalna z traktorem :). Mam je juz ze 4 lata, kupilem za 30zl i zawsze jak sa trudniejsze warunki zima to mnie ratuja. Warto miec taki sprzet pod lozkiem ;).