• Sprzęt Author Traction 2006

Warunki mnie przerosly :P

Środa, 30 grudnia 2009 · dodano: 30.12.2009 | Komentarze 3

Takie plany mialem, ech... ;) A tu rano napadalo sniegu i zrobilo sie nieciekawie. No ale niezrazony tym ruszylem na nadwarcianski szlak. Po 4 km zjechalem na bardziej terenowa droge, a pierwsza glebe mialem 100m dalej :D. Ujechalem jakies 2km, ale lod na drodze, niewidoczny pod cienka warstwa sniegu dawal takie poslizgi ze zaczalem sie zastanawiac, jak w ogole wroce do domu ;). Po jeszcze jednej glebie poddalem sie i zawrocilem. Pierwszy raz pogoda mnie pokonala :).

| 11:23 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Maks jakbys jechal to daj znac, dobrze byloby otworzyc rok jakims solidnym terenikiem ;)
| 22:13 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Warunki iście spartańskie, tylko dla Twardzieli patrz Jacek
Może w ten weekend pogoda się trochę poprawi to wyskoczę na mały rekonesans do Zielonki.
Pozdrawiam
| 16:02 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Oj ... zdarza się :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia