• Sprzęt Author Traction 2006

Czasem jasno, czasem ciemno.

Sobota, 21 listopada 2009 · dodano: 21.11.2009 | Komentarze 13

Wyruszylem kolo 14, chcialem w koncu wyprobowac Bocialarke w terenie. Nadwarcianskim szlakiem (jak przedtem nim nie jezdzilem, tak teraz staje sie moja ulubiona "wylotowka" z Poznania ;)) do mostu w Biedrusku, pozniej przez Promnice na druga strone szosy Murowana Goslina-Poznan i kolo jeziorka do Owinsk. Na szlaku nadwarcianskim sporo bikerow, ale wszyscy juz raczej wracali do domu. Przy stawach kolo Owinsk zastal mnie zachod slonca. Podjechalem do Dziewiczej Gory trasa Powerade Maratonu sprzed dwoch lat, na Dziewiczej juz sie sciemnialo, wiec podczas zjazdu bylo kilka sytuacji podbramkowych, ale udalo mi sie wybronic :). Dalej do Kicina, tu juz wlaczylem lampke, i blotnistym terenem przeskoczylem do Gruszczyna i nad Jezioro Swarzedzkie, zeby czarnym szlakiem przez Malte wrocic do domu. Lampka spisywala sie swietnie w terenie, mozna jechac z normalna predkoscia, na singlach czy trudniejszych technicznie kawalkach rowniez. Jazda noca po lesie bardzo emocjonujaca, znane sciezki wygladaja zupelnie inaczej . Musze kiedys wybrac sie na dluzsza jazde w tych warunkach. Na wiosne definitywnie wywalam te atrape licznika Sigmy. Pod koniec wycieczki znow zgubila sygnal bez wyraznego powodu i odzyskala go rowniez bez powodu po 3 km. Kupie sobie z powrotem Cateye'a, nigdy przy nim nie mialem problemow z transmisja.

Authorek na wysokim brzegu Warty

Staw w Owinskach o zachodzie

Im blizej wieczora, tym wiecej takich "szlabanow" z mgly wiszacej na wysokosci metra trzeba bylo przecinac

Lock and Loaded ;)

Taka sobie fota, ale daje pojecie o swiatelku. 20-30m oswietlone jest super, drzewa widac juz ze 100m

Poznan by night ;)

| 07:29 czwartek, 26 listopada 2009 | linkuj Raczej tylko czarne sa. Licznik tak musze miec, bo jak z jednej strony dam lampke, a z drugiej pulsometr, to na licznik juz miejsca nie ma ;). Ale wygodne to jest i faktycznie da sie szybko przyzwyczaic.
Djablica | 23:00 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj Wielkie dzięki za zdjęcie kokpitu! Bardzo fajne miejsce na licznik, może też sobie tak przestawię. Nie wiesz czasem, czy Bocialarki są też szare?Bardziej mi pasowałaby szara na kierę.
| 16:55 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj Taa, baze trzeba budowac ;). Ostatnio sobie poczytalem wpisy z zeszlego roku "zimno" "bloto" "w nocy spadl snieg" no i zrozumialem ze taka okazja do jezdzenia moze sie do marca nie zdarzyc ;). Poza tym chcialbym 13kkm zlamac w tym roku, wiec robie co moge.
arturraszi
| 12:25 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj Widzę,że kolegacsię nie leni i na maxa wykorzystuje "wiosnę".
| 11:33 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj Dorzucilem fote kokpitu. Lampka jest malutka, ale stosunkowo ciezka (200g z aku), bo ma miedziany radiator w srodku. Uchwyt jest prosty, ot kawal plastiku skrecany jedna sruba, latarke mocuje sie na wcisk. Ale trzyma bardzo dobrze, nie mialem do tej pory zadnych problemow z przesuwaniem czy niestabilnoscia lampki :).
Djablica
| 10:08 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj a jaki jest ciężar lampki,jakie tam jest mocowanie, dobrze trzyma się na kierownicy i się nie przechyla pod swoim cięzarem?
| 10:05 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj no z tym wschodem słońca to fajny pomysł. Ja czasami jeżdzę na lokalną malutką Łysą Górę na oglądanie gwiazd. Po 1szej robi się tak jakoś troszkę jaśniej-zanotowałam coś takiego. Ale nie jeżdzę z teleskopem, żeby nie było ;p
| 01:56 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj JPbike --> terenu mi juz brakowalo, od trzech tygodni tylko szosa i szosa. Az sie dziwnie czulem jadac po takim czasie rowerem z amortyzatorem ;). Z zasilaniem latarki nie ma problemu, w komplecie dostajesz dwa ogniwa i ladowarke, takie jedno ogniwo starcza ponoc na 3h maksymalnego swiatla. Dzis jechalem na lampce niecale dwie godziny, wiec jeszcze nie mialem okazji zweryfikowac dlugosci swiecenia :).
dotka --> milo mi :). Rzeczywiscie, jak sie minelismy to nawet wpadlo mi do glowy ze to Ty, skojarzylem ze zdjec ;). No ale spieszylem sie, zeby jak najbardziej odjechac przed zmrokiem.
faloxx --> Rzeczywiscie, po gorach mogloby byc ciezko ;). Ale nabralem dzis ochoty na calonocna wyprawe kiedys latem, ze wschodem slonca na jakims dobrym punkcie widokowym :). Kiedys bedzie trzeba zrealizowac.
faloxx
| 20:46 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj No no, nocne jazdy są fajne. Jak jeszcze mieszkałem w Białymstoku, to co jakiś czas zbieraliśmy większą ekipę i ruszaliśmy do lasu po ciemku. Teraz jednak mam ten problem, że nie mam ekipy, a i jeżdżenie po górach po ciemku (nawet z dobrą latarką) jest dużo trudniejsze i bardziej ryzykowne, niż po puszczy Knyszyńskiej, chyba bym się bał :-)
dotka
| 20:45 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Mam wrażenie, że mijaliśmy się na Nadwarciańskim szlaku, obok kładki...
| 20:28 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Fajny wypad z masą terenu - czyli to co lubię najbardziej :)
Bocialarka :) chyba też się skuszę, nie wiem tylko jak wygląda sprawa z zasilaniem ...
| 18:07 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Kurcze, nie wiem po co dwie :). Fota wyszla troche przyciemniona w stosunku do rzeczywistosci, lampeczka daje zupelnie wystarczajace swiatlo do szybkiej jazdy w terenie. Jezeli juz, to kupilbym jeszcze mocna czolowke jako uzupelnienie, bo na kretych singlach czasem sciezka uciekala mi poza zasieg swiatla, zanim nie skrecilem kierownica.
Djablica | 17:59 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Pięknie. A bocialarka rzeczywiście ciekawa. tylko czytałam, że poniektórzy chcą kupować po 2, ale chyba jedna wystarcza, jak widzę. Nie czujesz potrzeby drugiej?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iauli