Seteczka ;)

Piątek, 6 listopada 2009 · dodano: 06.11.2009 | Komentarze 3

Standardowa petla szosowa na setke. Pobiedziska-Kiszkowo-Rybno Wielkie-Skoki-Murowana Goslina-Biedrusko-poligon-Morasko. Fajna pogoda, wiatr troche przeszkadzal na ostatnich 40km, ale prawdziwy cios avs zadal kompletnie zawalony samochodami Poznan, przez 6km od Moraska do domu stracilem prawie 1km/h przepychajac sie przez permanentny korek :).
Wiekszosc trasy tlenowo, wieksze zrywy tylko w obrebie miasta.

| 21:29 piątek, 6 listopada 2009 | linkuj Stówka to jest taki standardzik ;) ale faktycznie teraz zrobienie stówki w zwykły dzień i jeszcze przed zmrokiem to tylko na kolarce ;)
| 17:55 piątek, 6 listopada 2009 | linkuj Pogoda dzis byla taka ladna, ze nie mialem serca jechac mniej ;). Tym bardziej ze nie wiem czy w weekend uda mi sie w ogole wsiasc na rower. Czas sie za bieganie zabrac, przynajmniej bedzie mozna wyskoczyc sobie na godzinke po nocy.
| 17:18 piątek, 6 listopada 2009 | linkuj no proszę, jak obiecałeś - odbiłeś sobie za wczoraj ;))
stówka to taki fajny dystans ...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acydz