Poznan city by bike

Piątek, 2 października 2009 · dodano: 02.10.2009 | Komentarze 1

Od dwoch dni jezdze po miescie tramwajami wydajac niepotrzebnie 14-20 zl dziennie na bilety i kiszac sie w tlumie. Wkurzylem sie i dzis obskoczylem wszystko rowerem. Poszlo szybciej i przyjemniej, a ze w jednym miejscu wzieli mnie za kuriera i chcieli dac przesylke to juz szczegol ;D.
Bardzo przyjemnie mi sie jezdzi w temperaturach okolo 12-14 stopni, o wiele lepiej niz latem. Dawno nie jezdzilem tyle w ruchu ulicznym i sprawilo mi to dzika frajde ;)

Tak sobie cykalem jezdzac po miescie. Klimaty sakralne.

Klimaty militarne.

Stal vs Aluminium ;)

Wracajac cyknalem fote odremontowanej ul Winogrady. Sciezka fajna, nawierzchnia przyczepna, jedyny problem to (jak zwykle) parkujace na niej wyzej blachosmrody. Ale na razie ten pas jest jeszcze zamkniety dla ruchu, mam nadzieje ze po uruchomieniu to sie poprawi, a jak nie to posypia sie mandaty ;).

rammzes
| 14:16 piątek, 2 października 2009 | linkuj "Ale na razie ten pas jest jeszcze zamkniety dla ruchu, mam nadzieje ze po uruchomieniu to sie poprawi, a jak nie" to zrób zdjęcie i wyślij na maila do straży miejskiej :)
A ja już tęsknie z utęsknieniem za temperaturami rzędu nawet 30 stopni... Ta pogoda przytłacza mnie, deszcz, wiatr, zimno. Na rowerze w takich warunkach nie da się jeździć! :D Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azega