• Sprzęt Author Traction 2006

Maraton w Istebnej, giga

Sobota, 19 września 2009 · dodano: 22.09.2009 | Komentarze 7

Istebna, giga i dojazdy do noclegu. Trasa rewelacyjna, pogoda tez, zupelnie jak w sierpniu. Widoki powodowaly mimowolne otwieranie paszczy :). Bardzo urozmaicona trasa, szutry, strome asfalty, dlugie single przez poreby, zjazdy po blotku i kamieniach... Cudo. Bylo technicznie, ale akurat tak na mnie, tak ze z pewnym strachem prawie wszystko zjechalem, tylko ostatni odcinek giga (zjazd z Kiczor?) i te ostatnie "korzonki" momentami prowadzilem, ale krotko. Opony spisaly sie na medal, przyczepnosci Vaporow nie mozna nic zarzucic, w porownaniu do Karm to niebo a ziemia. Niestety, pierwszy raz w tym roku mialem powazny problem z kurczami, praktycznie po 20km kazdy powazniejszy podjazd musialem kilkadziesiat metrow prowadzic rower zeby to rozchodzic, stad czas i miejsce niestety nie powalaja (6:23 i miejsce w ogonie ;)). No ale nie zaluje, zdecydowanie najladniejsza trasa w tym roku. Pod koniec petli mega 10 km kryzysu, no ale odzylem na podjezdzie pod Kiczory, gdzie nie liczac tradycyjnego prowadzenia roweru po kurczu wyprzedzilem kilka osob, ale na technicznym kawalku zjazdu po kamieniach zaraz wszystko stracilem ;). Widac ze za tlusty w tym roku jestem, cel nr jeden na zime - zgubic co najmniej 10kg, cel nr 2 - pojezdzic zima technicznie po blotku na gorkach w Czarnkowie, bo za bardzo ciagle panikuje na blocie i mokrych korzeniach.

Kategoria Maratony, Góry

feels3
| 11:32 środa, 14 października 2009 | linkuj Ja swój kurek z żarciem przykręciłem i te 5kg też czuje :) , i też pracuje przy kompie także wiem jak to jest. Mi wystarczyło że ograniczyłem kolację i objadam się na śniadanie + systematyczny rower i waga poszła w dół, siła w górę :)
| 19:15 czwartek, 24 września 2009 | linkuj feels3 --> do tego roku pracowalem fizycznie i w polaczeniu z rowerem bez problemu w sezonie chudlem 7-8kg. Ale teraz "niestety" pracuje przy kompie, wydatek energetyczny spadl o te 2000kcal a przyzwyczajenia zywieniowe zostaly. W efekcie waze teraz 8kg wiecej niz w zeszlym roku, co natychmiast widac na maratonach w gorach. Musze napiac moja slaba silna wole i przykrecic kurek z zarciem :)
Maks --> tez tak mysle, tym bardziej ze tego dnia bylo goraco, a ja przez pierwsza godzine maratonu w ogole nie pilem. Byc moze to sie zemscilo.
feels3
| 18:35 czwartek, 24 września 2009 | linkuj Jechałem w Istebnej mega, trasa świetna, dla mnie chyba najlepsza jaką robiłem.
10 kg to dużo do zrzucenia :) , ja w tym roku konsekwentnie i poszło 4-5 kg .
| 20:22 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Gratki !
| 20:01 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Jak mocno się pocisz to stawiam na odwodnienie organizmu. Musisz uważać z magnezem żeby nie przedawkować.
Pozdrawiam
| 19:26 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Maks --> no wlasnie dla mnie to ciezki problem, w zeszlym roku w ogole go nie mialem, a w tym roku do tej pory okazjonalnie i najwyzej raz na wyscig... Ale zeby na kazdym podjezdzie, to mi sie jeszcze nie zdarzylo. Byc moze za malo magnezu, za tydzien na Michalkach poeksperymentuje z magnezem w fiolkach, choc akurat we Wieleniu w zyciu kurczy nie mialem, wiec ich brak o niczym nie bedzie swiadczyl. No ale trzeba kombinowac ;).
| 19:09 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Masz kurcze ...
Wydaje mi się że problem z nawodnieniem organizmu (lub brak rozgrzewki) lub problem z magnezem.
10 kg tylko na rowerze zimą to niezłe wyzwanie ;) Po kurczach najlepiej natychmiast rozciągnąć mięśnie.
Generalnie gratuluje ukończenia ;)
pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nimio