• Sprzęt Author Traction 2006

Do Gluszycy

Piątek, 31 lipca 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 4

Dojazd do Gluszycy i maly objazd trasy. Pogoda super. Niestety okazalo sie ze mam awarie amora i caly dzien wyscigu spedzilem poruszajac sie po gorach, ale na piechote :(. Jedna gleba i zlapany jeden snake na koncie. Swietne widoki.

Kategoria Góry

| 14:39 niedziela, 9 sierpnia 2009 | linkuj Moze jeszcze kiedys bedzie okazja :)
BTW, dowiedzialem sie ze biednej Rebie sie zmarlo :(. Korozja na goleni porobila jakies wzerki uszkadzajace oringa izolujacego komory powietrzne. Wymiana goleni sie nie oplaca, musze szukac jakiegos nowego widelca :/
DunPeal
| 20:12 piątek, 7 sierpnia 2009 | linkuj szkoda, w niedziele moglbyss zabrac sie z nami na retour dystansu mega.
| 20:41 czwartek, 6 sierpnia 2009 | linkuj Trudno sie mowi. Wsciekly wtedy bylem, ale juz mi przeszlo ;). Polazilem sobie przynajmniej po gorach, popatrzylem jak czolowka zjezdza zjazdem z Malej Sowy, na nieludzko wymeczonych ludzi z ogona giga i w ogole stwierdzilem, ze okolice Gluszycy bardzo ladne sa :). Na maratonie prawie nic nie widac z krajobrazow, a tak przynajmniej sie przyjrzalem ;).
Zamiast 8 godzin na rowerze, mialem 8 godzin wedrowki. Tyz piknie :).
Cos mnie gnebia awarie w tym sezonie. Co wyscig laczek albo snake, amora od miesiaca nie moga mi zrobic porzadnie, ech... mam nadzieje ze do Krakowa sie wygrzebie z tego, bo we wrzesniu zapowiada sie maraton prawie co tydzien :).
| 20:30 czwartek, 6 sierpnia 2009 | linkuj uuuuu, a tak mnie nurtowało co się stało, pechowo ....

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa otemi