• Kalorie 1994kcal

Tempo!

Czwartek, 5 czerwca 2014 · dodano: 05.06.2014 | Komentarze 0

Ok. Powiedzmy że tempo było takie, na jakie mnie aktualnie stać :).
Makabrycznie wysokie tętno nie miało żadnego przełożenia na pracę mięśniową, więc kierowałem się nim tylko orientacyjnie. Mój błeże, momentami miałem 163bpm zupełnie tego nie czując! 6 tygodni temu przy 163bpm wypluwałem płuca i oczy mi wypadały, a prułem 40km/h pod wiatr :).
Tak czy inaczej, długa tempówka (65 minut) w umownej trzeciej strefie poszła łatwo i dość lekko. Prędkość nie była wielka, ale też dmuchało dziś porządnie. Średnie tętno z tempówki 155 bpm, czyli na górnej granicy trzeciej strefy, ale myślę że to się dość szybko poprawi.
Z powrotem lżej i nieco szybciej, bo wiało bardziej w plecy, tak że przy dolnej drugiej strefie wyciągnąłem średnią ponad 32 km/h.
Rozbuchana wegetacja na polach jest bardzo miła dla oka. Życie owadzie zupełnie inne niż wieczorem, nie ma rojów małych muszek, za to często latają takie bombowce, że potrafią znokautować kolarza mającego nieszczęście stanąć im na drodze ;)