Rześka stówka

Wtorek, 6 maja 2014 · dodano: 06.05.2014 | Komentarze 4

Stówka z rana jak śmietana :).
Wybrałem się rano zobaczyć jak zniosę ponad 3h treningu. Trasa tak bardziej na wschód Tulec - Kostrzyn - Wierzyce - Pobiedziaje - Promno - Biskupice - Poznań plus dwa kółka dokrętki na Malcie. Fajnie, nie wiało jeszcze zbyt mocno, rzepak aż dusił zapachem, słońce świeciło i nie było za gorąco. Choć na końcówce już żeberka czułem :). W większości ładne asfalty, szczególnie między Tulcami a Pobiedziskami. Noga trochę słabo podawała, ale co zrobić - nie trenujesz, nie jedziesz :).

| 07:48 środa, 7 maja 2014 | linkuj Poniżej trzydziestu to żadna średnia :). Czułem się jak stary dziadek na wigrach, dopiero jak się nie ma tej możliwości, to widać ile na szosówce trzeba sie nawstawać przy przyśpieszeniach ;).

Jurek, już się naparadowałem ;).
daVe
| 18:42 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj Średnia poniżej 30?! Słabo, jak na Ciebie :p
krzychuuu86
| 18:11 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj Nie tak źle z Tobą skoro setke wykręciłeś z przyzwoitą średnią.....
Jurek57
| 16:52 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj No proszę !
A ja myślałem że paradujesz w gorsecie ... :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczet