110+

Środa, 16 kwietnia 2014 · dodano: 16.04.2014 | Komentarze 2

Oj jak dawno nie siedziałem na szosie :). Brak czasu znów uniemożliwił treningi i przez dwa dni fajnie wypocząłem po Dolsku. Na dobry początek trening szybkościowy, czyli mała tarcza z przodu i heja. Jak sobie po drodze policzyłem, 30km/h wymagało kadencji ~115rpm, tak że to był trening pod znakiem szybkiego kręcenia. Zresztą wypoczęte nogi same chciały szybko kręcić, więc było fajnie.
Ciekawe chmury były dziś na niebie - więcej chyba patrzyłem w niebo, niż pod koła :).
Fajnie się jeździ taki trening, człowiek przekonuje się że może kręcić znacznie prędzej niż do tej pory myślał, a poza tym jest taki nadmiar mocy na lekkim przełożeniu, że podjazdy i jazda pod wiatr nawet nie powodują zwalniania. Lubię to! :)
Naród wziął się za sport, minąłem dwóch szoszonów, dwie biegaczki i jedną rolkarkę. Niespotykana sprawa :).

| 20:12 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj No z tą przyjemnością bym nie przesadzał :)
Ale fakt, też lubię tą moc która przychodzi z formą :)
krzychuuu86
| 19:09 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Mariusz jeśli chodzi o moc na podjazdach to mam to samo, teraz każdy podjazd to dla mnie przyjemność i w girach czuć ten power....efekt dobrze przepracowanej zimy!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziecn