Just testing

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 12.03.2014 | Komentarze 11

Trzeba trzepać objętość, bo w weekend ma nie być pogody.
Założyłem nowe kółka od Binia i pojechałem potestować. Wizualnie miodzio, Radon wygląda teraz jak rasowy ścigacz, kolorystycznie też się super wpasowały. Jeszcze tylko muszę wyszukać białe koszyki i projekt będzie pełen ;).
W czasie jazdy, hmm. Nie wierzyłem w te wszystkie karbonowe stożki srożki i inne chuje muje, ale prędkości pod wiatr 40km/h w czasie interwałów mnie przekonały ;). No i w końcu w rowerze są sztywne koła, bo miałem już wrażenie że moje stare szimanochy są zrobione z gumy od majtek, takie były plastyczne po 6 latach katowania :).  Zrobiłem tempówki 4x15 minut, więc solidnie, a jak skończyłem to miałem na budziku ponad 50km i średnią ponad 34 km/h. Stwierdziłem że spróbuję nabić setkę poniżej 3h i pojechałem w stronę domu. Świetnie się utrzymuje prędkość na tych kołach, a w sprintach takie odejście, że aż siebie nie poznawałem ;). Przyjemności z jazdy nie było końca, pod Czarnkowem zrobiłem dwa kółka dookoła Zofiowa, bo jeszcze trochę do setki brakowało, i zamknąłem setkę ze średnią 34 km/h i czasem 2:57. Pierwszy raz w życiu pokonałem 100km w trzy godziny w samotnej jeździe, aż się łza w oku kręci ;).
Koła jak widać robią robotę, mimo że nie mają czarnego rancika, hehe.
Wyszedł jednak makabrycznie ciężki trening, bo o ile na intewałach nie mogłem rozkręcić tętna, to później przez półtora godziny jechałem w górnej drugiej strefie/dolnej trzeciej.
Jutro luz, ale objętość trzeba będzie robić, tylko spokojnie. Mam nadzieję że czas znajdę.
Nawet endo zaliczyło setkę poniżej 3h, a to już jest coś :).

| 21:44 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Koła na bank pomogły. Ale może to dlatego, że stare Shimano WH R550 już zupełnie mi nie pomagały :). Te są przyjemnie sztywne i to się czuje od razu. Wagowo wiele nie zyskałem ale nie to się liczy. Liczy się STOŻEK! ;D
| 22:12 środa, 12 marca 2014 | linkuj co stożki to STOŻKI ;-))) !!!
Beny79
| 21:51 środa, 12 marca 2014 | linkuj A, i fotkę zapodaj :)
| 21:39 środa, 12 marca 2014 | linkuj Taa, stożki może pomogły, ale co w girach to Twoje ;)
| 20:08 środa, 12 marca 2014 | linkuj Ten człowiek wiek jak zdołować. Toż to robot z reaktorem w du....
| 19:52 środa, 12 marca 2014 | linkuj Chapeaux bas! Nie dalej jak miesiąc temu na ustawce gadaliśmy, że zejście samemu poniżej 3 h na 100 km jest właściwie niemożliwe. Taa. stożki..:)
| 19:45 środa, 12 marca 2014 | linkuj Takie są konsekwencje założenia kół kosztujących tyle co cały rower, oczywiście jak był nowy.
Co prawda koła używane, ale i tak dalej są warte więcej niż używany Radon ;).
Ale miałem już ciągotki żeby go zmienic, po tej jeździe zostawiam. Z tymi kołami to zupełnie inna szoska :).
Jarekdrogbas
| 19:28 środa, 12 marca 2014 | linkuj O kurdeee
JoannaZygmunta
| 18:54 środa, 12 marca 2014 | linkuj Zgadzam się z Sebą ;)
krzychuuu86
| 18:35 środa, 12 marca 2014 | linkuj no no...będzie wyzwanie zrobić setkę w 3h...
Beny79
| 17:59 środa, 12 marca 2014 | linkuj Terminator qrwa:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz