Divkova Hora

Wtorek, 4 marca 2014 · dodano: 04.03.2014 | Komentarze 11

Z rana, bo później pogoda miała się popsuć.
Jak to ja z rana, bez najmniejszego zapału, w dodatku trening miał być intensywny, co mnie dodatkowo zniechęcało, bo nie czułem się dziś pro kolarzem ;).
Na Dziewiczej cztery standardowe kółka, niestety nie miałem pulsometru, bo pasek został w Czarnkowie, a szkoda.
1. 17:53
2. 17:17
3. 18:15
4. 17:37

W czasie treningu myślałem że słabo, zwłaszcza na trzecim kółku była padaka i nie mogłem się rozpędzić. No i samopoczucie leżało.
Ale po porównaniu z grudniowym treningiem na Dziewicy okazało się że jest jednak jakiś postęp.
Najgorszy dzisiejszy czas był i tak o 23 sekundy lepszy niż najlepszy wtedy. Różnica między najlepszymi czasami wynosiła 81s, a to już sporo.
Cały czas przejazdu dziś był 71:02, a w grudniu 79:45. Różnica 8:42 to dużo, ponad 10%, dokładnie połowa rundy. Jakiś tam postęp jest, to dobrze, bo już myślałem że w tym sezonie będzie kicha :). Krzychu mnie bije na podjazdach, JP i Drogbas kupili nowe rakiety, Rodman i Josip lepiej sprintują... a ja biedny co? Tylko wytrwałością i pracą mogę nadrobić ;).

krzychuuu86
| 07:42 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Marek pokażemy jeszcze tym "lujom" co 26 potrafi ;)
| 12:05 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Zacznij jeździć na czymś słabszym i popraw wyniki, wtedy dopiero pójdą pozytywne komenty :D
| 20:22 środa, 5 marca 2014 | linkuj Ja to się teraz aż boję nowy sprzęt kupować, bo raz, że to zobowiązuje a dwa, że mi tu potem policzą ROI:):)
| 14:50 środa, 5 marca 2014 | linkuj Hehe, Marek, to nie sztuka poprawić sobie jazdę wydając na rower tyle co na auto. Sztuką jest zainwestować jak najmniej, a zyskać jak najwięcej :).
W kategorii "cost effective" jesteś bezapelacyjnie lepszy :).
| 13:09 środa, 5 marca 2014 | linkuj Porównaj to do zmiany jaką zrobił Jarek - zainwestował o jakieś 10000% więcej :P
| 13:03 środa, 5 marca 2014 | linkuj Wcale nie, bo zmieniłeś kierownicę na szeroką ;).
| 09:07 środa, 5 marca 2014 | linkuj Jacek, brawo, dobry komentarz :) Ja od wielu lat jeżdzę na tym samym sprzęcie i zbrojenie się innych mnie mało rusza, póki widzę, że u siebie mam progres.
| 08:25 środa, 5 marca 2014 | linkuj W zeszłym roku wytoczyłem moją tajną broń czyli 29era :). W tym roku uzbrojenie się wyrównało, jak to zwykle bywa w wyścigu zbrojeń i nastaje czas dynamicznej równowagi ;).
krzychuuu86
| 07:57 środa, 5 marca 2014 | linkuj Czy ja wiem czy mocny, same podjazdy wiele nie dadzą..tak jak maszyny czy sprinty ;)...Marek dobrze gada że ten to, ten tamto a Klosiu robi swoje i na mete wjeżdża pierwszy!
| 21:17 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj E tam koledzy, nie przesadzajcie - się jeździ i czerpie z tego przyjemność ;)
| 20:27 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj Ja bym bardziej napisał: Krzychu jest mocny na podjazdach, Josip i Rodman w sprintach, JP i Jarek mają nowe maszyny, a Klosiu... i tak wszystkich wyprzedza :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potem