Skrobanie klocków

Piątek, 21 lutego 2014 · dodano: 21.02.2014 | Komentarze 3

Wyjazd serwisowy - zmieniłem klocki i nie mogłem tak rozepchnąć tłoczków, żeby klocki nie tarły o tarczę. Przejechałem się na Cytadelę trochę je rozruszać. Po 10km jest lepiej, ale nie idealnie. Trochę jestem wkurzony że zmieniałem je przed jutrzejszą orientacją, ale musiałem, bo z tyłu miałem już same blachy. No nic, najwyżej jutro będą elementy siły jeszcze przez parę kilometrów ;). Na jakieś mega miejsce i tak nie liczę, imprezka jest wpisana do oficjalnego rejestru InO, na TR100 będzie ze 30 osób, więc pewnie sporo wymiataczy. W każdym razie, dobry trening w tlenie na pewno będzie.
Oprócz skrobania klocków nawiedziłem też myjkę, bo oczywiście rower był dokładnie upitolony. Jak tylko skończyłem myć, zaczęło padać. Pogoda to jest jednak złośliwa suka :).

| 18:29 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Jednak zmieniłem klocki na półzużyte, bo nie mogłem znieść myśli że mnie będzie hamować ;).
Wydaje mi się że mam po prostu zapowietrzony lekko hampel, mam wrażenie że jeden tłoczek minimalnie się nie chowa, bo po prostu nie ma gdzie wypchnąć płynu. Klamka jest twarda jak wepchnę między nie tarczę. Bo tłoczki chodzą i wracają dobrze. Przy skracaniu przewodów przeleje się płyn i wyczyści zacisk, powinno banglać :).
| 17:08 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Zasyfiony. Pewnie nie będzie mi się chciało tego samemu robić, ale i tak będę skracał przewody przed sezonem, to wtedy powiem, żeby zajrzeli w serwisie.
jasskulainen
| 17:02 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Najwyraźniej masz zacisk hamulca do reanimacji

Ja w moich elixirach tez przerabiałem nie odbijające do końca tłoczki...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo