Ciężki kawałek chleba

Środa, 5 lutego 2014 · dodano: 05.02.2014 | Komentarze 0

Fajnie się w końcu przejechać na szosówce, znów miałem z początku problem jechać prosto :).
Kiepskie było to, że niedobrze wybrałem trasę - praktycznie całość przy porywistym bocznym wietrze, w tych warunkach bardzo ciężko mi utrzymać odpowiednią intensywność, więc interwały wytrzymałości siłowej były mocno wymęczone, i raczej w dolnych zakresach tętna, choć prędkości wydawały się dość ok.
Ogólnie męczyłem się strasznie, co wszedłem na tętno, to dmuchnął wiatr albo akurat przestał dmuchać i wszystko szło w piz...
To że ukończyłem trening napawa mnie prawdziwą dumą. Tak hartuje się stal! ;)
W słońcu dość ciepło, w lesie zimnica i nic się nie topi. Zresztą pod Chodzieżą w lasach leży jeszcze całkiem dużo śniegu, w Poznaniu nie było tyle w ogóle w tym roku :)

20 minut miałem zakłócenia pulsaka, więc nie wiem jakie było średnie tętno, za to wiem jakie na pewno nie było tętno maksymalne - 246 bpm to ja na pewno nie wyciągnę :). Gamex to świetny ciuch, ale na początku mocno gromadzi ładunki elektryczne, i jak się ma parę warstw pod spodem, to potrafi nieźle zakłócić opaskę, zanim ładunki nie spłyną, szczególnie jak dmucha w klatę. Ale po 20 minutach bylo już ok.

Całkiem szybko wyszło, a miałem cały czas wrażenie że się strasznie wlokę.