Normalnie lato

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 0

Z początku myślałem że uda się przeprowadzić trening w terenie, ale na szlaku między Rusałką i Strzeszynkiem ciągle lodowisko i nie dało się szybko jechać. Tyle dobrego, że miałem dobry trening stabilności ogólnej, od ciągłego korygowania bocznych uślizgów po 45 minutach czułem mięśnie korpusu, jakbym machnął ze 100 brzuszków ;).
W każdym razie, żeby ratować trening pod Kiekrzem wyjechałem na suchutki asfalt. Wytrzymałości siłowej już nie dałbym rady chyba zrobić po dłuższej jeździe w niskiej intensywności, ale walnąłem 90 minut porządnego E2 avhr 144 i avs pod 29 km/h, zresztą przez połowę trasy avs było w okolicach 31km/h, cieszyłem się że jestem taki mocny dopóki nie zawróciłem pod wiatr ;).
Pod Poznaniem odpuściłem w gęstniejącym ruchu i wróciłem końcówkę spacerkiem.
Wyszedł dość udany trening, 45 minut techniki na lodzie i 90 minut E2/F1, choć nie całkiem to chciałem ćwiczyć ;).
Ale jutro będę miał szosówkę, więc będę mógł zrobić tą wytrzymałość siłową bez stresu.