• VAVG 5:18min/km
  • Aktywność Bieganie

Niestety bieganie.

Niedziela, 2 lutego 2014 · dodano: 02.02.2014 | Komentarze 6

Rozjebałem zimówkę. Pora się pożegnać ze starym Giantem. Uszkodzenia są na tyle poważne, że rama jest chyba do wywalenia. Hak mocno wygięty, to nie byłby problem, ale zerwał się gwint. Teraz wiem dlaczego wprowadzono wymienne haki przerzutek ;).Trzeba szukać nowego pojazdu, bo do poprawy pogody jeszcze długo trzeba będzie poczekać.
W terenie z jednodniowym opóźnieniem zrobiło się mokro, więc pozostało bieganie.
Cytadela, połowa trochę szybciej, połowa wolniej, bo jednak trochę lodu jeszcze w alejkach zalega.

Połaziłbym :). W tym roku trzeba się wybrać w Tatry, choć na kilka dni. Dawno nie byłem na Orlej i Kościelcu :).

| 20:49 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Faktycznie jeśli tyle uszkodzeń to nie warto ładować kasy - w słynnych garażach we Wrocku może coś się znajdzie :)
jakub1
| 20:10 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Też bym połaził......mega dobry filmik miałem normalnie ciaryyyy. Pozdrawiam.
P.s Podzielam zdanie Rodmana.....szacooon
| 19:26 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Krzychu, no jeszcze myślę, może faktycznie da się coś skombinować, jakiś napinacz i singlespeed będzie hulał. Choć już przeglądam stare szosy na Allegro ;).
Maciej, no ciekawe urządzenia :). Tylko nie jestem pewien czy opłaca mi się pakować kilkaset złotych (skasowana przerzutka, zerwanych parę szprych, naprawa haka, a i tak koła już są stare i za chwilę trzeba je będzie zmieniać) zamiast te pieniądze wydać na jakiś używany rower nadający się do jazdy.
Rodman, no ma się trochę powerka ;).
| 16:35 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj hmmm, depnąłeś na pedały i gwint zerwany ?! :-)) szacoon !
| 17:55 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj Ej nie lamentuj - jest kilka sposobów aby naprawić:
- nitonakrętka, Sklep Fabory, ul Lutycka , http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8
- wkładka gwintowa http://www.fabory.pl/pl/product/yell-st-thr-ins-tp302-m6x10/71550060010.html i klej błękitny loctite do połączeń gwintowych lub Technicqll 6620 w castoramie
- zestaw do naprawy gwintów typu helicoil - trzeba mieć narzędzia - w warsztacie samochodowym przeważnie mają

Nie pamiętam jaki jest gwint w przerzutce - ale zawsze coś można wymyśleć.
krzychuuu86
| 17:04 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj to czas na kolejną maszyne z allegro ;P...heh... moj także jest w opłakanym stanie, ale mam nadzieję że do końca zimy wytrzyma!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cjree