• VAVG 5:54min/km
  • Aktywność Bieganie

Ciężko powiedzieć że trening

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 · dodano: 27.01.2014 | Komentarze 3

Zaczyna mnie już wkurwiać ta pogoda. Przez ten cholerny deszcz padający trzy dni przy mrozie wszędzie jest pół centymetra lodu i nie daje się trenować. Już cały tydzień treningowy praktycznie wypadł mi z życiorysu przez to, a w tym tygodniu też się nie zanosi na polepszenie.
Chciałem dziś być sprytny i przejechałem się nad Rusałkę pobiegać. Spokojnie mogłem pobiec na Cytadelę, tam da się wyciągnąć lepszą intensywność. Nad Rusałką sam lód i biegać się nie da, tempo tragiczne i niska intensywność, bo nie chciałem złamać nogi czy coś. Aż zmarzłem przez ten brak intensywności.
Zmęczyłem godzinę, choć prawdę mówiąc, odechciało mi się po kilometrze. Fuck it.

| 23:05 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Krzychu, chęci by się znalazły, ale możliwości brak :). Do tego miałem zmasowany atak w robocie i byłem czasem tak wykończony że nie chciało mi się już trenować. Też powtarzam cykl, ten tydzień będzie łatwy bo nie ma dużo godzin, od następnego może być gorzej jeśli się pogoda nie zmieni.

arturus, właśnie na Rusałce ktoś śmigał. Myślę że to znacznie lepszy pomysł niż próby biegowe na ścieżkach :).
arturus | 21:38 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Hej.
Możesz spróbować w lasku dębińskim - jest miejscami ślisko, ale nie ma tragedii. Ewentualnie polecam łyżwy:)
krzychuuu86
| 18:21 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj mariusz mam to samo... jakoś brak chęci i strach przed kontuzją..ale podleczyłem przeziębienie przy okazji i muszę zacząć coś robić ;), bo plany ch.... strzelił...trzeba wprowadzić lekkie modyfikcje i pewnie powtórzyć ostatni okes.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nanic