• Sprzęt Tacx Satori
  • Aktywność Aerobik

Wieczór...

Środa, 22 stycznia 2014 · dodano: 22.01.2014 | Komentarze 5

Wieczorna runda. Miało być mocniej, więc doładowałem węgle - 150g pierniczków tuż przed zapewniało równomierny dopływ glukozy ;).
10 min rozgrzewki, 70 minut tempa w trzeciej strefie i 10 minut schłodzenia.
Całkiem ładnie mi wchodzi M1 w tej chwili, odczucie jest mniej więcej takie jak przy E2 na początku, czyli luz. Po tym cyklu już zostawiam ten trening, bo jest dość mało efektywny w porównaniu do czwartej strefy.
Węgle wystarczyły do końca, dopiero w ostatnich 10 minutach zaczęło mnie leciutko odcinać, ale dałem radę.
Biorąc wszystko do kupy, całkiem ładny dziś trening wyszedł.

Kategoria Chomik

krzychuuu86
| 05:41 piątek, 24 stycznia 2014 | linkuj ja mieszkam na 9 pietrze wiec moge po schodach polatac ;)
| 19:35 czwartek, 23 stycznia 2014 | linkuj Teraz tylko trenażer, pogoda jest wyjątkowo chamska ostatnio. Właśnie jechałem autem, -13 stopni :).
W sobotę chyba pakuję 16kg kettlebella do plecaka i idę robić rundy na Dziewiczej pieszo :). Zawsze trochę siły + wytrzymałości się porobi, a na rower mi się nie chce przy -10stoniach ;).
krzychuuu86
| 17:45 czwartek, 23 stycznia 2014 | linkuj Widze że teraz trenażer to zbawienie ;) a ja siedzę i czekam na lepszą pogodę ..ewentualnie troche siły robię w domu...mi też w trzeciej strefie jeździ się caraz lepiej, a w zeszłym roku jak zrobiłem 10-15 min na takim tętnie to już myślałem że to hardcore i więcej nie dam rady..
| 22:20 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Wyłącznie w celach treningowych! ;)
| 22:12 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Wieczorem pierniczki - to co dieta czy srutu tutu obżeramy się ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesta