• VAVG 5:31min/km
  • Aktywność Bieganie

Kicha

Poniedziałek, 20 stycznia 2014 · dodano: 21.01.2014 | Komentarze 1

W sobotę zmieliłem przerzutkę i wkurzony odpuściłem trening, czego niezmiernie żałuję, bo pogoda z perspektywy czasu była wtedy wymarzona. W niedzielę zwyczajnie się bałem wyjść przez gołoledź, więc poszły tylko jakieś ćwiczenia siłowe i stabilność ogólna, dopiero w poniedziałek dało się pobiegać. Na rower nie było szans, ciągle za ślisko. Zresztą i bieganie było dość pokraczne, aż się zdziwiłem że tempo było całkiem przyzwoite, choć intensywność trochę za mała, ale nic się z tym nie dało zrobić na lodzie. Raz pod wiaduktem pobiegłem kawałek po gołym asfalcie - poczułem się jakbym miał sprężyny przy podeszwach. Masę energii traci się nawet przy niewielkich uślizgach.
Pogoda najgorsza jaka może być, coraz zimniej, a śnieg nie pada, ani biegówki, ani rower, bo za ślisko. No chyba że na wycieczki, bo żadnego mocniejszego treningu nie da się zrobić. Tylko trenażer i bieganie pozostają, ale mogą być ogromne problemy z wyrobieniem objętości. Nikt nie mówił że będzie lekko, w każdym razie trzeba się skupić choć na najważniejszych treningach.