Stówka z rana jak śmietana

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 28.12.2013 | Komentarze 5

Za namową Wazy podłączyłem się w Swarzędzu do niego i Seby, i ruszyliśmy na poranny patrol. Seba na szosie, Waza na kosmicznym Cervelo, a ja na zimówce z chroboczącym napędem ;). W okolicach czterdziestki było już ciężko się utrzymać na kole ;).

Przejechałem się też chwilę kosmicznym rowerem Zygi - dziwnie niepewnie się czułem w pozycji aero, skręcanie jest bardzo utrudnione, choć faktycznie prędkość da się trzymać bardzo ładnie po krótkiej praktyce. Wolę normalny baranek, bo ten rower nadaje się do jednostajnej szybkiej jazdy i tylko do tego. Ale czaję dlaczego w maratonach szosowych zabroniono kierownic czasowych: taktyka jest oczywista - przewaflować się w grupie do 10km przed metą, a później złożyć się w leżaczek i uciekać aż do mety :).

W Nekli się odłączyłem od chłopaków, bo chcieli robić większy dystans, a mi to nie pasuje w tygodniu rege. I tak stówka padła, bo z Nekli do Poznania było 10km dalej niż myślałem :).

| 17:31 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Marcin, nic dziwnego, wszystkie moje rowery są nad podziw wygodne ;)
Seba, no miałeś rację. Z Nekli do Kostrzyna było prawie 20km, a nie dziesięć :). Ale bardzo fajna szoska i lekko z wiatrem, nie schodziłem poniżej 33 :).
Marc, 1000, ale z bieganiem, do rowerowego tysiąca jeszcze 70km brakuje. Ale padnie, pierwszy raz w życiu w grudniu tyle nakręciłem :).
Jacek, tak tylko wygląda, bo najeździłem się na kole ;).
| 17:22 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj No, no, 103 km ze średnią 28.5 km/h na zimówce nie pasi do reg ;)
| 16:03 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Pyknął 1000, ale w grudniu u Klosia. To już coś :) (skoro zimą tysiąc, to latem trzeba dwa :P)
| 15:01 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj A mi wygodnie było na Giancie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cnymo