• VAVG 5:11min/km
  • Aktywność Bieganie

Spirala po Cytadeli

Niedziela, 22 grudnia 2013 · dodano: 22.12.2013 | Komentarze 0

Podliczyłem godziny w tym tygodniu i spotkała mnie miła niespodzianka. Do wyrobienia nie brakowało 2.5h, jak myślałem, tylko niecałe 1.5h :). Uwolniło mnie to od dylematu -co-tu-qrva-robić-żeby-to-przetrenować-jak-nie-chce-się-jeździć-po-mokrym- i spokojnie mogłem iść pobiegać na Cytę. Żeby się nie nudziło pobiegłem po spirali do środka, tak żeby trasa się nie przecinała w żadnym miejscu. Takie pomysły zawsze sprawiają że mniej mi się nudzi ;). Dobrze się biegło, niższa masa nie jest odczuwalna na rowerze na płaskim, ale w bieganiu czuje się to bardzo. Tak że biegło mi się lekko i spokojnie w okolicach 5:00/km, dopiero pod koniec okazało się że kompletnie nie mam wytrzymałości biegowej na taki dystans i lekko zwolniłem. Fajna pogoda, mimo że wilgotno prześwitywało słońce, było ciepło i nie wiało za bardzo.

A teraz tydzień rege, nie wiem jak po wkręceniu się w objętość dam radę wytrzymać na obciętej o połowę godzinówce ;).

Koniecznie trzeba zrobić test drogowy po świętach.