• Sprzęt Tacx Satori
  • Aktywność Aerobik

Unplugged

Piątek, 6 grudnia 2013 · dodano: 06.12.2013 | Komentarze 3

Huragan Zenobiusz czy jak mu tam pozbawił z rana prądu Czarnków i okolice. No i fajnie, znakomita okazja do nasiadówy na trenażerze ;).
Nawet fajnie mi się dziś to E2 kręciło, zaplanowane dwie godziny mijały nieubłaganie i cel rósł w oczach, kiedy po półtora godzinie siadła bateria w MP3. Powstał zagnieżdżony brak prądu i po zmęczeniu jeszcze 15 minut się poddałem. Bez muzyki trenażer zmienia się w wymyślną torturę.
Ale w międzyczasie włączyli prąd, więc okazało się że jestem świetny w efektywnym wykorzystywaniu czasu i mogę jechać do roboty ;).
Śniadanie przed treningiem - kawał pieczonej gęsi i sałatka z pomidora. Ostatnio się zajebiście czuję na paleodiecie i nawet trenuje się dobrze, jak się od czasu do czasu nieco podładuje węgle przed wejściem na rower. Chyba po półtora roku znalazłem odpowiednią proporcję żywienia dla siebie :).

Kategoria Chomik

| 22:38 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj Asia, no właśnie myślałem jak te waty na prąd przerobić, w sumie wystarczyłoby zwykłe dynamo i mp3 by hulało :).
Marc, kurczę, nie pomyślałem :). Stówka miesięcznie od łebka i mogę sprzedawać swój genialny patent :D
| 17:33 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj To chyba już najwyższy czas otworzyć gabinet dietetyka :)
JoannaZygmunta
| 11:43 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj U mnie na wsi też nagle zgasło światło, telewizor i lodówka ;)
Te waty generowane na trenażerze trzeba było podłączyć do MP3 lub do Pobiedziajów a nie tak w kosmos posyłać ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwosc