W ostatniej chwili

Piątek, 29 listopada 2013 · dodano: 29.11.2013 | Komentarze 3

Test nie wyszedł. Mały poślizg w robocie i ledwo zdążyłem się przejechać godzinkę przed zmrokiem.
Qrva, rozpędzam się jak pociąg towarowy, nienawidzę tego jesiennego braku dynamiki.
Do tego wiatr i sporo podjazdów, no i ogólne zamulenie spowodowane sporą ilością krówek zjedzonych zamiast śniadania. Słodycze potwornie mnie zmulają ostatnio, od kiedy ich nie jem :). Nie wiem jak ludzie je mogą kojarzyć z energią, na mnie działa to raczej jak valium, co nie jest nieprzyjemne, ale z energią nie ma to za wiele wspólnego ;).
W każdym razie niezbyt udana jazda, mogło być lepiej.

MAMBA
| 09:10 sobota, 30 listopada 2013 | linkuj Krówki - mniammmmmmmmmm
| 21:39 piątek, 29 listopada 2013 | linkuj Ja tam się boję tego testu - jak pomyślę ile mnie to będzie kosztować... Poprzednio wyciągnąłem przez pół godziny średnią 38km/h i tętno 169bpm. Ale to było ze dwa lata temu :).
krzychuuu86
| 16:25 piątek, 29 listopada 2013 | linkuj A byłem ciekaw jak Ci test wypadnie, mi na samą myśl o tym już robi się słabo ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma