Wypasik

Poniedziałek, 28 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 2

W końcu tydzień zapowiada się trochę luźniejszy i można sobie pozwolić na dłuższą jazdę, więc nie można było odpuścić okazji, tym bardziej że temperatura bajkowa i pewnie to ostatni dzień w tym roku, gdy można przejechać się na krótko.
Cytadela, Malta, Janikowo, Wierzenica, Wierzonka, gdzie w końcu znalazłem grobowiec von Treskowów, bo go oznaczono :). W zeszłym roku szukałem go z półtora godziny, ale w zupełnie innym miejscu ;).
Nie odmówiłem sobie też singielka nad Kowalskim, a później terenem przez Kołatkę pojechałem do Tuczna, gdzie trochę popadało i zabłądziłem między jakimiś starymi domkami letniskowymi :). Przez parę kilometrów jechałem nie wiedząc gdzie, co nie było wesołe, bo już powoli zmierzchało, ale koniec końców okazało się że jadę dobrze i trafiłem na trakt poznański, którym przez Maruszkę dojechałem do Kicina. Tu się załapałem za ciężarówkę, gdzie się okazało, że na blacie 38t można dokręcać jeszcze przy prawie 57km/h. Większe szybkości są już chyba zbędne w mtb ;).
Tuż przed zachodem wyszło czerwone słońce zza chmur i zrobiło się bardzo ładnie, a w mieście było chyba 2-3 stopnie cieplej niż w lesie. Aż mi się za ciepło zrobiło :).
Tyłek trochę bolał, dawno już nie jeździłem ponad 3h :).