Słodka siedemnastka

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 5

...ciepła i wilgotna. Taką aurę lubię w październiku :).
Dość urozmaicony trip, choć chciałoby się dłużej. Ale jak popadało to trochę za długo czekałem aż obeschnie. Ale fajnie dziś noga podawała, więc kręciło się świetnie, do tego ubranie na krótko, heh.
Na początek kawałek nadwarciańskiego, do podjazdu po bruku do Radojewa. Swoją drogą fajny podjeździk, jak go jechać w tempie.
Poligonem do Moraska, i oczywiście 6-7km po ścieżkach.
Trzy razy podchodziłem do podjazdu po belkach na szczyt, w końcu za trzecim razem przestałem kombinować i z brutalną siłą wrąbałem się centralnie na śliski próg z korzenia, który sprawiał problemy. Poszło :).
Dalej żółtym szlakiem kawałek na Złotniki, na koniec szybko do Strzeszynka, kółko dookoła jeziora i z powrotem, bo już się ściemniało. Wróciłem już po zmroku.

| 16:27 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Asia, trochę dwuznaczności i od razu ciekawiej ;)
Jacek, trochę się tam zasapałem w końcówce, hehe
Jurek, oczywiście ;)
Waza, fakt, pogoda była lepsza niż zapowiadali, mogliśmy jechać.
| 18:04 sobota, 26 października 2013 | linkuj A widzisz! Trzeba było jednak do Czarnkowa jechać a nie z jakąś siedemnastką imieniem Aura się zadawać :)
Jurek57
| 17:02 sobota, 26 października 2013 | linkuj Ja myślę że mówimy o temperaturze ?!!! :-)))
| 16:45 sobota, 26 października 2013 | linkuj Ten brukowany podjazd był u Gogola w Suchym Lesie, faktycznie porządny profil ma ;)
JoannaZygmunta
| 16:43 sobota, 26 października 2013 | linkuj Bardzo interesujący wpis. Jak dla mnie to tak niezupełnie o rowerowaniu ale może mi się tylko tak kojarzy jak Jasiowi, któremu się wszystko kojarzyło ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz