Ciągnik ride

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 30.08.2013 | Komentarze 3

Rozjazdowo. Wyjeżdżałem pod ciemną chmurą i kapiącymi pojedyńczymi kroplami deszczu, ale po 15km chmury odeszły na południe i nastał błękit. Po 25km przejażdżki bocznymi drogami skręciłem na główną w stronę Czarnkowa i natychmiast wyprzedził mnie wielki ciągnik z przyczepą lecący 45km/h. Przewiozłem się za nim 12km. Super, jak w grubszym peletonie. Wytwarzał taki ciąg powietrza, że momentami musiałem nawet dohamowywać :).
Ostatnie 3-4km do Czarnkowa już samemu.
Tak że średnia wyszła bardzo miła jak na rekreacyjną jazdę.
Jutro rano teścik wyremontowanego Canyona z małym przepaleniem i zobaczymy co się uda wysmażyć w niedzielę :)

| 20:19 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Jak to mówią 45 w tlenie :D
| 12:19 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Stwierdziłem że muszę jeździć, bo inaczej czuję się potwornie zamulony :). Poza tym po wczorajszym mocnym treningu chciałem się rozjechać, i bardzo fajnie mi się jeździło - noga leciutko kręciła.
| 11:33 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Nie za ostro pizgasz w tym tygodniu przedstartowym? Co dzień to trening, i nawet jak piszesz, że rege to i tak konkret wychodzi..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei