Zakwaszanie

Czwartek, 29 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 4

Nieprzyjemnie. 10 sprintów "prawie na maksa" po 45 sekund. Bolało, bo przez dość luźną jazdę przez ostatnie półtora miesiąca straciłem sporo tolerancji na mleczan.
A teraz trzeba cierpieć ;). Fajna pogoda ma być w Nowej Soli, dość chłodno, więc znów tylko z bidonami się pewnie wybiorę. W zeszłym roku nawet nie pomyślałbym żeby startować bez bukłaka, ale w tym jakoś lepiej to znoszę. Jest podobno szansa na dobry wynik, Hulaj mówił że jakieś dwa inne maratony są w tym samym czasie i może się towarzystwo rozjedzie ;).

| 08:24 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Rafał, czuję w kościach że we wrześniu będzie mi trudniej nawiązać walkę :)
Rafalek82
| 20:14 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Towarzystwo robi forme w Szklarskiej Porebie i tanio skory nie sprzeda ;)
| 19:03 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Jednak jestem w stanie się założyć, że trasa w Nowej Soli jest fajniejsza. I na strzałki tak nie trzeba uważać ;).
| 18:29 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Jest Koło - Gogola - bardzo fajna trasa była w zeszłym roku mocno interwałowa, ale trzeba bardzo uważać na strzałki, zobaczymy co w tym roku wykombinują.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bohat