Dziewicza z atrakcjami

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 5

Po drodze na Dziewiczą poznałem Rafała ze Stargardu, który zwiedzał tutejsze rejony i podjąłem się pokazać mu nasze masywy górskie ;).
Dojechaliśmy na parking gdzie rozwalony na ławce czekał Zyga i zrobiliśmy dwie pełne rundki XC. Na pierwszej Marcin narzucił takie mordercze tempo na podjazdach, że z miejsca przeszło mi całe zamulenie spowodowane zbyt lekkim tygodniem :).
Od tego tempa złapał zresztą laczka, czekanie aż mleczko uszczelni trwało tyle, że zdążyłbym zmienić dętkę ;)), więc z Rafałem jeszcze jedną rundkę strzeliliśmy, a później jakiś czas testowaliśmy jego niebagatelny rower - fulla Speca Epika 29era, z brainem, xtrami i wszystkimi wodotryskami, tylko obiadu nie gotował ;)
Powiem szczerze, że byłem sceptyczny do czasu aż zjechałem killerem - fuck, tak szybko jeszcze nigdy killera nie zjechałem, siedziałem na siodełku i nawet nie musiałem patrzec po czym jadę, najchętniej bym jeszcze dokręcił :). Niezwykłe uczucie.
Ale jak wsiadłem na poczciwego Canyona to poczułem się jak na dzikiej maszynie XC, zrywnej i zwrotnej. Czyli Epic jednak jest mulasty, mimo braina minimalnie pompuje i znacznie gorzej skręca. Nie wiem czy super zachowanie na zjazdach równoważy te wady, choć pewnie na jakichś trudnych golonkach byłaby różnica. Ten zjazd z Killera siedzi mi w głowie :).
Za dużo nie chciałem jeździć, więc strzeliliśmy po Radlerku w Kicinie, później przez jezioro Swarzędzkie i Maltę pojechaliśmy do domu, Zyga odłączył się w okolicach Swaja.
Dobrze się przepaliłem, czuję że nogi wracają do jakiegoś normalnego stanu.