Mała przecierka z JP

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 2

Punkt dwunasta wyruszyliśmy z JPbike na objazd jego rundy XC. Przyznam, że myśląc "runda XC" oczami duszy widziałem rundę 5, no maks 10km, więc nie byłem psychicznie przygotowany na prawie 60km urozmaicony trip po WPN ;). Dobrze że choć śniadanie zjadłem, więc nie odcięło mnie tak zupełnie, hehe.
80% trasy nie znałem, albo jechałem raz parę lat temu. Trochę dziwnie, myślałem że WPN znam dobrze, a tu taka niespodzianka.
Rewelacyjny był trawersujący singielek nad jeziorem Jarosławieckim. Na szlaku nad jeziorem Dymaczewskim pocisnąłem, bo to było jedno z niewielu miejsc, które znałem ;). Nieznane mi warianty zjazdów z Osowej, gdzie jeszcze wisiały oznaczenia Gogola, jakieś dzikie drogi dookoła Głęboczka, świetna trasa przez Pojniki (też oczywiście nie znałem;)), oczywiście sinusoidy, gdzie osiągnąłem Vmax, bomba. Świetne przetarcie przed jutrzejszym wypadem w góry.
Acha. Jak JPbike już ostrzega, że będzie stromo, to znaczy, że będzie, kurwa, pionowo!
Zjechałem tylko dlatego że nie zdążyłem wyhamować ;).
Fajna jazda, muszę przyznać, że Jacek nieco mnie zajechał swoją nogą wyrobioną na TdF :)