Przejażdżka

Czwartek, 1 sierpnia 2013 · dodano: 01.08.2013 | Komentarze 3

Dość spokojnie, ale w miarę upływu czasu coraz mocniej. Końcówka już przyjemnie piekła :). Przed Czarnkowem wyprzedził mnie samochód na podjeździe, po długim czajeniu, bo cisnąłem już w trupa 40km/h, ale zaraz dogoniłem go i wyprzedziłem na długim zjeździe, bo jechali poniżej 50km/h. Fajnie goście w środku patrzeli ;D.

W sobotę jedziemy w czterech z Zygą, Sebą i jeszcze jednym kolegą zdobywać Pradziada :). Nie mogę się doczekać, ta góra chodzi za mną od zeszłego roku, prawie 1500m npm na szosówce to w naszych rejonach Europy nie byle co :).
A pogoda ma być świetna, więc słynne widoki z Pradziada nie będą niczym zasłonięte :).

| 18:11 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Nie powiem, bym sie wybral z Wami, ale niestety za granica siedze. Ale jak przetrzecie szlaki to w przyszlym roku bedziecie chcieli poprawic czas wjazdu, to wtedy sie zabiore :)
| 20:49 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Ponoć lubi tam powiać ;)
| 20:46 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Robi wrażenie to wzniesienie. Te łyse połcie wylgądają zupełnie jak Mont Ventoux

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wbree