K-dołki

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 28.06.2013 | Komentarze 3

Trochę nad Maltą, później ekspresowy transfer przez miasto za koparką 30km/h i parę kilometrów nad Rusałką, później jeszcze mały kawałek na Cytadeli. Technicznie - dość szybka jazda po dziurach, kadencyjne przyśpieszanie na podjazdach, trochę schodów i dropików. Jednym słowem trening pod znienawidzoną trasę w Lubrzy ;). Dobrze że nie będzie chyba takiej lampy jak rok temu, wtedy ten dżunglowy klimat nieźle mnie wykończył.
Trzy dni po Lubrzy to trochę za mało na rege przed BA, chyba trzeba będzie nic nie robić poza godzinką luźnej jazdy.
Ciekawe czy na pierwszym etapie padną czasy teamowe poniżej 3h :).

Co ciekawe, tydzień przed prognozy są dokładnie takie same jak tydzień przed Trophy. Czyżby powtórka z rozrywki? ;)

| 09:40 sobota, 29 czerwca 2013 | linkuj Jacek, może takiego błota nie będzie, ale jednak jazda w burzy nie jest zbyt ciekawa :)
Marc, lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei... ;)))
| 22:03 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Jak to się powtórzy Klosiu, to ja wysiadam z pociągu zwanego MTB :-P
| 20:34 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Rejon Karkonoszy to nie Beskidy, więc nie ma powodu do obaw ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc