• VAVG 5:16min/km
  • Aktywność Bieganie

Koniec pory deszczowej

Środa, 26 czerwca 2013 · dodano: 26.06.2013 | Komentarze 2

Nieustanny deszcz padający od dwóch dób raczył się skończyć :).
Wieczorkiem wyskoczyłem za miasto do bardziej piaszczystych lasów i przebiegłem 10km, żeby wypalić nieco zbyt duży obiad.
Nie zabrakło też ćwiczeń plyometrycznych przy skokach przez kałuże, ale generalnie było dość sucho - stare wydmy chłoną wodę jak gąbka.
13 stopni i dość chłodny wiatr - idealne warunki do biegania.

Zrobiłem błąd i zacząłem zaglądać na forum bikemaratonu w związku z Bike Adventure. Dowiedziałem się o szeregu problemów, o jakich nie miałem pojęcia, od kałuż, przez komary i leżące na drodze drzewa, aż po zbyt duże wpisowe, za wielkie przewyższenia i za krótkie limity czasowe.
O czterostronnicowym wątku poświęconym banalnemu potrąceniu łokciem na finiszu, które obaliło aż dwóch zawodników nie wspominając.
To taka forma dekadencji, której człowiek przygląda się z niesmakiem, ale jednocześnie nie może się powstrzymać od zerkania ;)).