Przyjemny wieczór

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 0

Miały być Jesionowe dziś, ale na początek zrobiłem krótkie interwały - 6x30s na krótkich przerwach, na maksa. A tętno nadal nisko, 168 to wszystko co osiągnąłem, przy 50km/h po płaskim. W dodatku błyskawicznie się zakwaszałem. Uznałem, że nie ma co się katować, i tak nic nie utrenuję na zmęczeniu i zrobiłem po prostu mocną jazdę tlenową w drugiej strefie. Metoda startowa musi na Karpacz wystarczyć, później dwutygodniowy cykl pod Bike Adventure zakończony Lubrzą, tydzień odpoczynku i druga etapówka w tym roku. Na odpoczynek przyjdzie czas później :).
Przy okazji sprawdziłem jaką wartość ma mój nowy próg na granicy palenia mięsni ;). 158-160, nic dziwnego, że jak z pulsakiem zwykle zaczynałem maraton na 170bpm to później miałem zgon w drugiej połowie trasy ;).
Piękna pogoda była dziś wieczorem, wszędzie ciepło, tylko na podjeździe pod Gorajem chyba z 5 stopni zimniej :)
Poza tlenową jazdą 6x30s interwałów na maksa i dwie zmarszczki podjechane mocno, w 4 strefie.