Oborniki-Obrzycko polnocnym brzegiem

Niedziela, 8 czerwca 2008 · dodano: 08.06.2008 | Komentarze 3

Oborniki-Obrzycko polnocnym brzegiem Warty-Szamotuly-Strzeszynek-Poznan. Nie wiem co mi na oczy padlo, ale patrzac na mape uznalem ze to max 70-80 km. No wiec napelnilem dwa bidony i z tym pojechalem, bez zarcia czy chocby kasy ;). Efekt latwo przewidziec - ostatnie 30 km jechalem na oparach wody i jedzenia, z wirem w baku i przeklinajac wlasna glupote :). No ale dojechalem. Przy okazji, jakby ktos chcial jechac z Szamotul do Poznania szosowka, to lepiej w Pamiatkowie skrecic na Zydowo i Rokietnice, a potem przez Sobote na droge Poznan-Oborniki. Tez sa dziury, ale nie az takie :). A z Poznania do Szamotul jest ok, dziurawa jest tylko polowa jezdni.

tatanka | 08:51 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj ja miałam...i to były ostatnie zdjecia tym aparatem. Jakoś za Obrzyckiem się wypierniczyłam, mi się nic nie stało poza drobnym potłuczeniem, rowerowi też nic, za to aparat umarł.
| 00:43 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj No, fajny ryneczek, w ogole kapitalnie wyglada Obrzycko z Zielonejgory, zanim dojedzie sie do szosy Czarnkow-Obrzycko. Przez rzeke, polozone na wysokim brzegu miasteczko z wiezami kosciola i ratusza wyglada bardzo sredniowiecznie, az zalowalem ze nie mam aparatu :).
tatanka | 22:45 niedziela, 8 czerwca 2008 | linkuj w Obrzycku jest fajowy ratusz....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz