Emtebe

Wtorek, 21 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 5

Samopoczucie już znacznie lepsze, ale dziś w planie jeszcze rege, no i wybrałem się z wieczora na podczarnkowskie górki. Całkiem regeneracyjnie nie było, bo podjechałem kilka trudniejszych podjazdów. Ale traska to absolutne minimum ze wszystkich super ścieżek w okolicach - terenem do Lubasza, później kilkukilometrowa runda pod Gorajem i przez okolice skoczni do domu. Pod koniec strasznie zaczął rzępolić tylny hamulec - obejrzałem i okazało się... że nie mam klocków! Przestałem się dziwić że klamki ostatnio dziwnie się zbliżyły do gripów. Z tyłu zero klocków i zaczęła się ścierać blaszka, z przodu 1/3-1/4 okładzin.
Na pewno w Pniewach tak zeszły, Niemcy wsadzili do Canyona klocki organiczne zamiast uczciwych metalików i taki jest efekt - 1300km nie wytrzymały. Dobrze że jeszcze w Złotym miałem hamowanie, choć parę razy było czuć ostry smród okładzin ;).
Oprócz tego zrobiłem drobne korekty niedociągnięć zauważonych po 3 godzinie maratonu w Złotym - trochę bardziej pochyliłem klamki i manetki, zbliżyłem trochę klamki do kiery i przesunąłem trochę w stronę mostka, żeby wygodniej chwytać jednym paluszkiem ;). To zupełnie wystarcza, a i ręce o wiele mniej się męczą, gdy hamuje się tylko palcem wskazującym.
Jutro miałem zrobić mocny trening podjazdów w terenie, a nie wiem czy da się bez tylnego hampla, być może pozostanie Jesionowa.