Easy one

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 4

Luźno z wieczorka. Średnia 32km/h na odcinku do Trzcianki przy spokojnej jeździe z nogi na nogę mówiła jasno, że z powrotem będzie ostra walka. Rzeczywiście, wiało mocno i kilka kilometrów miałem prędkość w okolicach 25km/h, bo nie chciałem się przemęczać, ale później wyprzedził mnie ciągnik, pierwszy w tym roku, nareszcie! ;)))
I przewiozłem się za nim jakieś 8km pod najgorszy wiatr z prędkością pod 40km/h, co prawda dziwnie się trochę jechało metr za pługiem najeżonym kilkunastoma ostrzami wiszącym z tyłu, a wiedziałem że taki traktor hamując potrafi prawie stanąć w miejscu, ale rolnik mnie widział i jechał spokojnie, dając znaki migaczami, więc było fajnie ;).
Gdy zjechał z szosy, pozostało mi jeszcze z 10km samotnego rzeźbienia, więc średnia i tak znacznie spadła.
Ale pogoda miła, wiatr trochę przeszkadzał, ale tak ciepło jeszcze w tym roku nie było. W piątek planowałem dłuższy tlen, a tu jak na złość pogoda ma się popsuć.
Ciekaw jestem jak będzie w tych Pniewach na XC, takie przetarcie przed Złotym Stokiem na pewno się przyda.