Trochę wiało

Wtorek, 9 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 4

Kiepski trening, ani mocy, ani prędkości, ani chęci. Wieczorem okazało się dlaczego - początek przeziębienia, na szczęście dość lekkiego, ale teraz robię małe rege, póki pogoda słaba, a przed Dolskiem powinienem zmieścić jeszcze kilkudniowy mocny blok treningow.
Dziś tylko 5 podjazdów 1.5km z Pianówki do Goraja, w sumie łatwych, bo tam tylko ostatnich 300-500m jest stromszych, ale i tak daje się podjechać z blatu.

Radon z nowym siodełkiem i owijką wygląda na sporo szybszego ;). Jako tło robi jedyna skocznia narciarska w Wielkopolsce, w tej chwili bardziej znana z występów w charakterze zjazdu na zawodach MTB :).

| 20:07 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Jacek, jestem pewien że jak był śnieg, to znalazły się waryjoty, co zjeżdżały tam na sankach ;).
Maks, w Cykloturze, ale takiej fajnej owijki Looka już nie dostaniesz, bo kupiłem taką co leżała tam już od roku i w związku z tym mi przecenili o 15 zł ;P
Marc, hehe, wielka kumulacja ;).
| 19:33 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Szosa szybsza, góral szybszy i sam Klosiu też szybszy. Strach się bać :-D
| 18:57 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Gdzie kupowałeś owijkę ?
| 16:57 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Na pierwszy rzut oka skocznia wygląda tak jakby miesiąc temu rozgrywano tam Mistrzostwa Wielkopolski w skokach ... ;)
Jeszcze troszkę i uderzamy tam w stylu pure mtb :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oryna