• Temperatura -1.0°C

Co z tą pogodą?

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 19.03.2013 | Komentarze 9

Niby piękne słońce, a wymarzłem solidnie. Początkowo planowałem 3.5-4h, ale wieczorem zaczęło mnie pobolewać gardło, więc zaplanowałem oszczędny dystans bez szaleństw. Wiatr koszmarny, w czasie podmuchów jechałem 20-22km/h i za cholerę nie dało się szybciej. Nie jestem z tego tygodnia zadowolony, niedoróbka godzinowa, dużo nart i mam wrażenie, że się nie zmęczyłem odpowiednio. A dziś (we wtorek) jak wyjrzałem za okno to przetarłem oczy - znów napadało 10cm śniegu! :/

Super fimik, aż się łezka kręci patrząc na to co za oknem :). Mimo dużej trudności technicznej maraton w Karpaczu jakoś po mnie spłynął - byłem nastawiony że będzie ciężko no i było ;). Ale było fajnie.

| 07:50 piątek, 22 marca 2013 | linkuj trochę zatęskniłem ;-)
dobrze, że Ritchey BA będzie w tych okolicach :D !
na przyszły rok trzeba pomyśleć o jakimś fullu 29" ...
Jarekdrogbas
| 21:29 czwartek, 21 marca 2013 | linkuj Super filmik aż tęskno mi się zrobiło za Karkonoszami w wydaniu g&g
| 17:08 środa, 20 marca 2013 | linkuj Rzeczywiście że filmik jest fajny. Oj, tyle się działo w Karpaczu 2012, każdy fragment na filmiku pamiętam :)
Virenque
| 16:14 środa, 20 marca 2013 | linkuj Dzięki, że nazwałeś mnie twardzielem hehe ;) Wiało nieziemsko.
Przez ta pogodę boję się kiedy forma przyjdzie, na szczęście jakąś tam wytrzymałość dało się zrobić, ale jak porównam do ubiegłego roku, to w marcu już piękne trasy się robiło :/
| 15:58 środa, 20 marca 2013 | linkuj To i tak twardziele, bo o 10 było chyba -5, więc przy tym wietrze masakra.
Na weekend szykuję biegówki, w życiu bym nie pomyślał, że będę na nich jeździł jeszcze wiosną :). Całe szczęście mam teraz tydzień rege, ale i w przyszłym tygodniu nie ma być szału.
Virenque
| 13:56 środa, 20 marca 2013 | linkuj Na Obornickim były 3 osoby, więc nic nie straciłeś - no może poza 4-godzinną wytrzymałościówką ze mną :D
Pogoda brak słów, z tego co widzę w weekend znowu konkretne mrozy i słonecznie, potem już ma zacząć się robić ciepło (po kilka stopni), a po świętach już wiosna na całego i kilkanaście stopni.
No ale żeby nie było to w czwartek jeszcze śniegi, ładnie nas zasypie :)
pzdr
| 16:08 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj słabo ... u mnie ze 20 cm ;-P ... k*....
| 15:18 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Sam byłem ciekaw. Głównie tego czy nie zabraknie mi przełożeń przy blacie 42t. ;)
| 12:38 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Szkoda, bo już myślałem że pojedziesz zimówką na Obornickie. Chętnie bym poczytał relację :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mawid