• Temperatura -1.0°C

Ślad to ślad

Piątek, 15 marca 2013 · dodano: 15.03.2013 | Komentarze 5

Tym razem przed południem, żeby jeszcze się załapać na mróz. O 6 rano było -9, a o 9 już tylko -3, więc trzeba się było spieszyć. Bez większego kombinowania od razu w mój profesjonalny ślad i jazda, efektem był potop rekordów na Endo, między innymi 10km poniżej godziny i kilometr w 5:45 :). Ładne podsumowanie sezonu, bo myślę (mam nadzieję!) że to już ostatnia jazda na nartach tej zimy. Słońce grzeje marcowo i wytapia coraz większe dziury w śniegu, dziś ubrałem się za ciepło i spociłem się jak rudy pies mimo przedpołudniowej pory. Do tego obtarłem sobie pięty po 60km przebieganych w trzy dni i jutro bym chyba już nie pobiegał nawet jakby było zimno ;).
W południe jak kończyłem śnieg poza śladem już porządnie się lepił.

20,53km, 6:16/km, avs 9.5 km/h.

Zdjęcie robione kalkulatorem, ale zamieszczam dla uwiecznienia profesjonalnego śladu służącego aż trzy dni i warunków panujących w tym roku w połowie marca. Za 4 tygodnie pierwszy maraton! :)

Kategoria Biegówki

| 09:50 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Jacek - żeby nie to zimne powietrze zaciągane z północy to już dawno byłoby +15 :). Czuje się że słońce mocno grzeje, bo w dzień jest w słońcu +10, ale co z tego jak się w nocy wychładza. Trzeba wrzucić tą fotkę na forum GG i niech się zastanawiają nad oponami :D.
Jarek - ech, powinno się jeździć ile wlezie już o tej porze, a tu nie wiadomo czy do przyszłego weekendu się wszystko stopi.
Mamba - prawda? Też mi się podobał, jakby maszyna założyła ;).
MAMBA
| 20:33 piątek, 15 marca 2013 | linkuj Piękny ślad :)
| 19:09 piątek, 15 marca 2013 | linkuj Ano, na forum gg niektórzy już pytają "jakie opony polecacie na Murowaną" :)
Jarekdrogbas
| 18:37 piątek, 15 marca 2013 | linkuj Rok czy dwa lata temu o tej porze już latałem swobodnie ubrany na szosce.A tu jak maraton zrobic jak pogoda pizdowata;-)
| 18:15 piątek, 15 marca 2013 | linkuj Takie temperatury jakie podałeś to pikuś z tym co ja w czwartek i piątek przeżyłem w drodze do pracy (o 5:30) - odpowiednio minus 17 ! i minus 12 :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zystk