• Temperatura -6.0°C
  • Kalorie 1936kcal

Piękna pogoda

Środa, 13 marca 2013 · dodano: 13.03.2013 | Komentarze 2

Piękna pogoda, piękny śnieg, wspaniałe warunki. Uposażenie się w biegówki radykalnie zmieniło moje spojrzenie na zimę ;).
Ledwo zdążyłem zrobić planowany nieco dłuższy tlenik, dopiero o 15:30 zameldowałem się w lesie. Śnieg podtopiony, a później zmrożony nie kleił się do nart i świetnie niósł, tyle że torowanie śladu było dość ciężkie, ale później jak się śmigało! :)
Jedną z podstawowych umiejętności którą musi opanować wielkopolski narciarz, jest sprawne poruszanie się w pojedynczym śladzie samochodowym. Później już się śmiga jak w Jakuszycach ;).
Dziś około 8km po własnoręcznie założonej pętli, a reszta w śladach samochodowych.
Jak zaczynałem było -3 stopnie, po 2.5h już -6 i na odkrytych polanach czuło się to uciekające w kosmos ciepło - było wyraźnie zimniej niż w lesie.
W końcu przebiegłem kilometr poniżej 6:00/km - mój nowy rekord to 5:50 :).
Fajnie, mam nadzieję że jutro nie będzie jeszcze zbyt dużych zakwasów, bo mam chęć jeszcze ze trzy godzinki poprawić ;).

20:48 km, tempo 7:27/km

Kategoria Biegówki

| 10:01 czwartek, 14 marca 2013 | linkuj Hehe, sam bym nie pomyślał :). W dodatku teraz warunki są najlepsze w całej zimie - najwięcej śniegu.
Polecam, to jedyny sposób na zrobienie długiej tlenówki w takich warunkach jak teraz.
Virenque
| 07:08 czwartek, 14 marca 2013 | linkuj Kto by to pomyślał, żeby w Poznaniu w połowie marca były wpisy o biegówkach ;)
Chyba na przyszłą zimę też się w nie zaopatrzę...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie