Osowa Uphill

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 5

Na zawody zmontowane przez Rodmana wystartowaliśmy bardzo dużą grupą z Dębiny. W sumie 9 osób się zebrało: JPbike, Drogbas, Josip, Marc, z3waza, jasskulainen, duda, krzychuuu86 i piszący te słowa ;).
Na szlaku nadwarciańskim szybkie tempo, zawody nie zawody, ale trening musi być. Było w miarę sucho, a niebo właśnie się przecierało, więc można było z przyjemnością pocinać. Po dotarciu na Osową chwila sjesty, później losowanie grup eliminacyjnych i jazda :). Co do mnie cudów się nie spodziewałem, takie krótkie maksymalne wysiłki (podjazd ma około 1km), jeszcze pod górkę nie są moją domeną ;).
Dojechała jeszcze Asia, a po chwili Ania Wysokińska, i stworzyły zespół kobiecy łączący przyjemne z pożytecznym i podjeżdżały pod Osową plotkując zamiast się ścigać ;P.
No i cóż, wyleciałem z grupy już po eliminacjach, ale obroniłem się w repasażach i w nagrodę miałem 4 podjazdy zamiast trzech jak większość :). Ostatecznie 6 miejsce po ostrej rywalizacji z Krzychem, który potrafił taką moc rozwijać na finiszu, że porobił mnie jak chciał mimo 20m przewagi którą miałem z początku :).

Super zawody, ostre podjazdy mocno się odciskały na mięśniach i o to chodzi :). Tak mnie jeszcze mięśnie nie piekły w tym roku.
Na koniec pyszny placek drożdżowy w wykonaniu Asi, pamiątkowa fota i jazda z powrotem :).

W drodze powrotnej już miałem dość szczerze mówiąc, zupełnie mi się nie chciało jechać. Znaczy się było mocno.
Pod Cytadelą jeszcze tylko fachowym dotknięciem nogi naprawiłem wehikuł Jasskulainena ;) i tyle jazdy na dziś.
Dobrą godzinę przekroczyłem założony czas treningu w tym tygodniu. Teraz jest fajnie, a za tydzień będę płakał, że jestem zmęczony ;P.

Kategoria Zawody różne

| 19:50 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Virenque --> oj na szosówkach to by ino asfalt piskał :)
Maciej, mogę skłamać, ale na moje było tak:
1. Roadman
2. Dżosip
3. Dżej-Pi
4. Drogbas
5. Krzychuuu
6 Ja
i ze zdjęcia wnioskuję że 7 był Marc a 8 Ania W., a dalej niestety nie wiem, bo po uphillu ma się ograniczoną zdolność do jasnego myślenia :).
| 12:34 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Gdzieś są oficjalne wyniki ?
Virenque
| 11:50 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Jak to powtórzycie w sezonie na szosówkach to ja się piszę :) Super pomysł !!
| 10:02 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Jasne, haha. Nie każdy o tym wie, ale ja po prostu UWIELBIAM intensywnie podjeżdżać ;D
| 09:59 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Przyznaj się, że specjalnie odpuściłeś pierwszy wyścig, żeby się załapać na repasaże i dodatkowy podjazd:-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza