• Temperatura -1.0°C

Mocna stówka

Niedziela, 17 lutego 2013 · dodano: 17.02.2013 | Komentarze 12

Z JPbike i Drogbasem, sam skład zapowiadał ostrą rzeźnię. Na miejsce zbiórki kulałem się 22-23km/h, nogi mnie piekły po intensywnym tygodniu i w ogóle czułem się tak sobie. W dodatku kropiło. Sam jakbym miał jechać to po półgodzinie wróciłbym do domu :).
Ale jak już ruszyliśmy po mocnych zmianach to się nawet rozkręciłem na jakiś czas, aż za Szamotułami złapał mnie zgon i zaczęło mi się ciężko jechać. Od Szamotuł do Obrzycka jechaliśmy bocznymi drogami, bo na głównej asfalt jest koszmarny, a po wioskach rozciąga się nieskazitelna gładź po horyzont ;). Między Obrzyckiem a Obornikami było bardzo ciężko, lodowaty wiatr w twarz i generalnie słabizna w nogach. Zatrzymaliśmy się na piwko i ciacha, jak przystało na kolarzy :) i tuż przed Obornikami zaczęło być lepiej. A z Obornik już wiatr lekko w plecy i droga bardzo szybko minęła z prędkością ponad 30km/h. Na wysokości Moraska ulotniłem się po angielsku z peletonu i pojechałem do domu, po drodze za radą Drogbasa zahaczając o myjkę. Faktycznie roweru już nie było widać spod piachu, ale teraz jest ok ;).
Jeden z mocniejszych treningów w tym roku, ostre tempo i ciężkie warunki. Średnia z 95km jazdy w grupie wyniosła ponad 31km/h, niemało na zimówkach.

Hejnał w moim wykonaniu nie jest może tak artystyczny jak choćby CheEvary, ale może być ;).

A teraz regeneracja i jutro nie dotykam roweru ;P

| 20:45 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Klosiu, mnie ta presja już wykańcza ;)
| 20:39 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Che approved, nie jest źle ;). Mam motywację do ćwiczeń :).
Rodman --> presja jest kluczowa dla rozwoju ;).
| 19:29 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj josip, może czują jakąś ... presję ;-))> ?!
CheEvara
| 19:15 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Jeszcze się poduczysz, ale hejnał rokuje;);)
| 09:36 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Trzeba szarpać, bo sezon coraz bliżej :).
| 21:48 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Chciało Wam się?:)
grigor86
| 21:32 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Bardzo fajny i solidy trening jak na kolarzy przystało ;-)
k4r3l
| 19:42 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Miazga jak Wy tam w tej Wielkopolsce grzejecie!
| 17:45 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj No ładnie przygrzaliście ;)
| 16:42 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Na kacu się lepiej jedzie :). Generalnie trzeba kontrolować wpisy na BS, bo zawsze się w komentarzach umawiamy dzień czy dwa przed ;).
| 16:35 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Kurcze chwalcie się chwilę wcześniej. Dzisiaj to pewnie bym wam koła nie utrzymał, jednak wczorajsze wino i dwa piwa dały się we znaki, ale bez kacyka to....
| 16:01 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Ale urwali :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aoree