• Temperatura -9.0°C

W lesie jest super

Piątek, 25 stycznia 2013 · dodano: 25.01.2013 | Komentarze 2

W końcu biegówki. Po czterech dniach odpoczynku nogi same chodziły, więc szybko stało się jasne, że idę na rekord, tym bardziej że w mocniejszym mrozie narty same jechały, a śniegu w końcu była odpowiednia ilość, nawet w pod drzewami było dość. Prawie udało mi się zrobić 10km w godzinę, zabrakło ze 4 minuty ;). Ale bez litości zbliżam się do średniej 10km/h, dziś najszybszy kilometr był w 6:07. Pytanie czy pogody wystarczy, bo od poniedziałku ma być odwilż. Fak, akurat jak znów ruszam z treningami.
Po 15km przestałem naparzać i ostatnie 3km rozjazdowo.
Tak czy inaczej, dziś było doskonale. Noga podawała, słońce świeciło, śnieg pięknie się skrzył i było go dużo.
Spotkałem życzliwego dziadka na spacerze, który poradził, żebym biegał w słońcu, to będzie mi cieplej ;). Ale jak powiedziałem że przebiegłem już 15km i czy widział taki kawałek terenu w słońcu to zrobił oczy jak 5 złotych, hehe.
Jutro zapowiada się mrozik, warunki na biegówki będą idealne :).