XXIX Bieg Sylwestrowy Malta

Sobota, 29 grudnia 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 8

Wiele czasu nie było, niedługo po ustawieniu się na kresce start. Trochę z tyłu startowałem więc na początku trochę wyprzedzania, ale po pierwszym podbiegu było już ok. Chwilę biegłem za zawodnikiem Sudety MTB Challenge, Damianem Pertkiem, z wkurzającym napisem Follow me! na spodenkach, ale po chwili przemogłem się i wyprzedziłem. Cholerny przekaz podprogowy ;). Pierwsze kółko to wyprzedzanie startujących 5 min wcześniej na krótkim dystansie, do tego biegło się jeszcze w miarę dobrze. Po 3km zobaczyłem ze 100m z przodu Wojtasa... Przyśpieszyłem trochę, ale złapała mnie kolka i trzymała ze dwa kilometry. Ciężko było, na szczęście przeszła po minięciu mety. Wojtas cały czas migał z przodu, nie oddalał się, ale też nie mogłem się zbliżyć. Cały czas liczyłem na to że w końcu zdechnie, ale wiedziałem że on niestety ;) dobrze znosi wysokie obciążenia i równie dobrze może wytrzymać do końca. Marc cały czas krążył na rowerze od Josipa do mnie i robił za fotoreportera uwieczniającego pot i łzy na trasie :D. 2km od mety zacząłem delikatnie przyśpieszać trzymając się pleców jakiegoś szerokiego zawodnika ;), i faktycznie znacznie się zbliżyłem do Josipa, ale na ostatniej prostej niestety odpalił i zwiększył przewagę. Cały wyścig trzymaliśmy się w odległości 15-20s. Ciężko mi się dziś biegło, widać że jeden trening biegowy przez ostatnie 3 tygodnie to trochę za mało ;).
Ale o dziwo pobiłem swój czas z zeszłego roku o 12s :).
Josip zajął 72 miejsce z czasem 46:37 (czyli dobrze obstawiałem Jego możliwości! :))
Ja 76 miejsce z czasem 46:57.
Wystartowało 719 zawodników na długim dystansie.

10,88km, tempo 4:20, buty Merrelle Road Glove.
Gratki Wojtas, mam nadzieję że teraz już wystartujesz w GP Poznania na piątkę, to już za tydzień ;).

| 22:59 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Dzięki za gratki, ale nie uważam żebym jakoś super pobiegł, może faktycznie przez tego Josipa którego za nic nie mogłem dogonić ;D
Rodman --> no szukałem go w tłumie, ale nie zauważyłem - pewnie kucnął ;). Jakbyśmy wystartowali ramię w ramię to pewnie ktoś by skonał na trasie :D.
| 10:11 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj trochę nie fair, że Wojtas stanął daleko przed Tobą, gdyby nie to - hmmmm ... ;-)
Virenque
| 21:44 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Gratulacje :) Fajnie, że pogoda dopisała. Zawsze pobicie własnego czasu powinno cieszyć :)
JoannaZygmunta
| 16:58 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Gratulacje :)
| 16:16 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Brawo Klosiu, rekordzik zawsze cieszy.
A Wojtas pewno za tydzień złamie granicę 19 minut :-)
| 16:11 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Kłosiu, gratki i dzięki - gdyby nie Twoja złowroga obecność gdzieś niedaleko z tyłu, to bym tak szybko nie pobiegł:-) Aaa, jeśli nie wydarzy się nic nieprzewidzianego, to wystartuję w GP Poznania.
| 14:44 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Ładnie, ładnie - brawa dla kolegów

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa brodk