Piętnacha

Piątek, 2 listopada 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 6

Doszły nowe buty, od razu dwie pary, bo przecenili posezonowo o ponad połowę na allegro i żal było nie kupić. Merrelle, Trail Glove w jadowicie zielonym kolorze i piękne żółto szare Road Glove. Bez kitu, najładniejsze buty jakie miałem, chyba wezmę i powieszę je na ścianie ;P.
Od razu wskoczyłem w trailówki i pobiegłem wypróbować. Twardsze niż Minimusy, wydają się bardziej dynamiczne, mają też mniej amortyzacji, co wcale nie jest wadą.
Tak sobie biegałem aż zaczęło się ściemniać i zwierzaki zaczęły wyłazić z gawr ;).
Tu sarna, tam stado ptaków przy kałuży, ale najbardziej horrorowaty był przelot przez mocno podszyty kilometrowy kawałek podmokłego lasu, ulubiony przez dziki. Było już prawie ciemno, po lewej i po prawej słyszałem tupoty i hurgoty świniaków, starałem się jak najbardziej hałasować, bo to są dzikusy, a nie przyjazne dziki znad Rusałki i wolałbym nie spotkać się z nimi na jednej ścieżce. Tylko jeden przeleciał przez drogę 50m ode mnie, reszta grzecznie uciekła na boki :). Ostatnie 3km w prawie całkowitej ciemności, nadeptując na oślep na kamienie doceniłem trochę bardziej izolującą od podłoża podeszwę Merrelli. Stopa nawet mało bolała.
Mam nadzieję, że nie załatwię jej na amen jutro, bo brakuje mi bardzo takich biegów na luzie po lesie.

Trail Glove, 15.32km, tempo 5:27.

| 13:41 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj http://www.runblogger.com/2011/02/merrell-barefoot-trail-glove-review.html
Masz od razu recenzje ;P. Tylko kolory są inne.
Spokojnie, nie jestem zwolennikiem, a wręcz jestem przeciwnikiem przesadnej amortyzacji w butach biegowych, starając się biegać na śródstopiu nie potrzebuję poduch w podeszwie :).
Ale nie będę ci polecał konkretnych butów biegowych, bo nie wiem czy walisz z pięty czy biegasz normalnie ;).
Ogólnie na początku najlepiej kupić tani neutralny but, np Ekideny 50 z Decathlonu. Za 60 zł masz porządny but biegowy, bez udziwnionych systemów, a za taką jakość Asisc czy Nike każą sobie płacić 200-250 zł. Po jakimś czasie biegania będziesz już miał pogląd czego potrzebujesz, czy więcej, czy mniej amortyzacji itp.
Rodman | 09:51 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj chociaż fotkę wrzuć :-) !
a jakie mi byś polecał ?
z żelowymi wkładkami bym uważał z uwagi na pewną dykteryjkę:
- wprowadzono wkładki żelowe do Bundeswery w kompanii reprezentacyjnej (defilady itp.), żołnierzom tak się spodobały, że zaczęli mocniej walić butami w podłoże, co przełożyło się na mikrourazy i ZNACZĄCO częstsze pęknięcia kości śródstopia ! po tych incydentach wkładki żelowe wycofali ...
| 19:25 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Asia --> kiedyś powiesiłem na ścianie siodełko SLR, bo miało zajebiste plastikowe pudełko ;). Niestety na krótko, bo siodełko poszło do roweru.
bloom spoko. Generalnie buty mam podzielone na dwie lokacje, w każdej para na teren i para na asfalt. Więc nie ma problemu ;D.
Jacek --> też bym sobie powiesił, muszę chyba jakieś wieszaki skombinować ;).
| 09:37 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Racja z tym wieszaniem na ścianę takich pięknych produktów związanych z pasją sportową ;) Mnie też podobnie kusi i chyba dlatego moje rumaki właśnie wiszą na ścianie ;)
| 08:46 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Gratuluję :D Teraz przed każdym wyjściem będziesz zastanawiał sie jakie dziś buty ubrac :DD
JoannaZygmunta
| 08:38 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj "Bez kitu, najładniejsze buty jakie miałem, chyba wezmę i powieszę je na ścianie ;P" Nie należy sie wtrącać do tego jak kto sobie urządza mieszkanie ale dosyć oryginalna to ozdoba. Raczej nie wieszaj ich po użyciu ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz