Pociśnięcie

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 3

Zaraz jak wyjechałem na szosę i poczułem swoje "big heart and big legs";) to wiedziałem że pojedzie mi się zajebiście. Pogoda super. I do Wielenia, i z powrotem boczny wiatr z południa, ale już tak mi się chciało jeździć, że nic mi nie przeszkadzało. Dawno mi się tak świetnie nie jeździło na rowerze, przydała się mała przerwa :).

| 07:20 środa, 26 września 2012 | linkuj mamy to w genach ;-)
przy okazji jazda na rowerze dostarcza przyjemności z jazdy,
jeśli o mnie chodzi to obie formy - szosowa i terenowa - są dla mnie równie fajne ;-))
a najfajniejsze zawody to:
- szosa, start wspólny, w szczególności górski, żeby było minimum 3 kk w pionie
- mtb, przejezdne, bez błota, delikatnie popieprzone odcinkami technicznymi,
- czasówka uphill
Oczywiście najlepiej w doborowym gronie rowerowych maniaków :D !
| 20:59 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Fakt :). W sezonie niestety człowiek zajechany niekończącymi się startami czasem o tym zapomina. Z drugiej strony, czy chciałoby nam się jeździć, gdyby nie motywacja w postaci startów? ;)
| 20:05 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Bo to naprawdę fajny sport jest, te rowery:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl